سوال روز : مقصد قطبی کجاست؟

سوال روز : مقصد قطبی کجاست؟

وبسایت رسمی فوتبالی – آیا افشین قطبی به فعالیتش در فوتبال ایران ادامه خواهد داد؟

به گزارش فوتبالی، بعد از جدایی قطبی از فولاد، شایعاتی درباره احتمال حضور او در تراکتورسازی منتشر و گفته شد که تنها شرط قطبی برای کار در تبریز، گرفتن حقوقش به صورت دلار است با این همه تاکید زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی درباره اینکه جانشین لیکنز قطعا یک مربی خارجی خواهد بود، باعث شد تا حضور سرمربی ایرانی روی نیمکت این تیم برای فصل آینده منتفی شود.

دیگر گزینه قطبی، تیم امید بود به خصوص آنکه حمید استیلی هم در مصاحبه امروزش، از قطبی به عنوان یکی از گزینه‎های تیم امید نام برد منتهی سابقه همکاری او با استیلی و همچنین تمایل مهدی تارتار برای نشستن روی نیمکت تیم امید باعث شده تا قطبی شانس کمتری به نسبت تارتار برای گرفتن این پست داشته باشد. از طرف دیگر هنوز قطبی و مدیر برنامه‎هایش واکنشی به احتمال حضور سرمربی فصل گذشته فولاد در تیم امید نشان نداده‎اند و باید دید قطبی که سابقه سرمربیگری تیم ملی را دارد، حاضر به کار در تیم امید خواهد شد یا نه.

این وسط تنها گزینه‎ای که می‎تواند برای قطبی وسوسه انگیز باشد، سپاهان است. اگر چه امیر با سپاهان قرارداد دو ساله دارد و گفته که اولویتش حضور در این تیم است اما هنوز نمی توان به صورت قطعی، او را سرمربی فصل بعد سپاهان دانست و به همین دلیل گمانه‎زنی‎ها درباره جانشین او در اصفهان شروع شده. خبرگزاری میزان چند روز قبل از قطبی به عنوان گزینه جانشینی قلعه‎نویی نام برده و باید دید نهایتا قطبی در کدام تیم مشغول به کار خواهد شد.

آیا او به کار در فوتبال ایران ادامه خواهد داد یا اینکه به دنبال چالش جدیدی در خارج از کشور خواهد رفت.

1984