مصلح: به حاشیه‌ها توجهی نداریم/ کسب دومین جام دور از دسترس نیست

مصلح: به حاشیه‌ها توجهی نداریم/ کسب دومین جام دور از دسترس نیست

وب‌سایت رسمی فوتبالی مدافع بلند قامت پرسپولیس که به دلیل مصدومیت غایب پرسپولیسی ها در اصفهان است معتقد است این تیم می تواند دومین جام را در این فصل برای هواداران پرسپولیس کسب کند. 

شایان مصلح در گفتگو با فوتبالی با اشاره به آخرین وضعیت جسمانی اش گفت: در بازی السد قطر دچار ضرب دیدگی شدم و همین مساله باعث شد  نتوانم مقابل این تیم تا پایان بازی در ترکیب پرسپولیس باشم. پس از مشخص شدن ام آر آی معلوم شد به بازی با سپاهان در نیمه نهایی جام حذفی نمی‌رسم.

 مصلح که حضورش در فینال احتمالی پرسپولیس در برابر داماش نیز در هاله ای از ابهام است با اشاره به وضعیت خوب پرسپولیس گفت: همه دیدید که در برابر السد تیم بدون استرس و با انگیزه بالا برد خوبی را رقم زد و حالا هم برای پیروزی در جام حذفی سپاهان برنامه داریم. وی ادامه داد ما در لیگ در هفته های پایانی رقابت ویژه ای با این تیم اصفهانی داشتیم و حالا نیز می خواهیم در جام حذفی مقابل این تیم دست پر میدان را ترک کنیم. به اعتقاد من کسب دومین جام در این فصل برای پرسپولیس دور از دسترس نیست و انشاالله که بتوانیم با پیروزی برابر سپاهان خودمان را برای فینال و پس از آن برگزاری جشن قهرمانی دیگری آماده کنیم. مصلح در خصوص برخی حواشی بازی پرسپولیس در اصفهان گفت: ما به حاشیه‌ها کاری نداریم و سعی می کنیم این گونه مسائل تاثیری در عملکرد فنی تیم مان نگذارد برای ما پیروزی در زمین و مستطیل سبز  مهم است و انشاالله با همت بچه ها و تدابیر کادر فنی می توانیم به این هدف شما دست پیدا کنیم.

7413