باپتیستا: گراوسن می خواست روبینیو را بکشد

باپتیستا: گراوسن می خواست روبینیو را بکشد

سایت رسمی فوتبالی- ژولیو باپتیستا ستاره برزیلی و سابق رئال مادرید از دنیای فوتبال خداحافظی کرده است. به همین بهانه او و خوانفران میهمانان ویژه برنامه ال لارگرو بودند. خوانفران به دلیل خداحافظی اش از اتلتیکومادرید به این برنامه دعوت شده بود و باپتیستا به خاطر خداحافظی اش از دنیای فوتبال.

این دوبازیکن درسال 2006 در رختکن رئال با هم هم تیمی بودند و حضور دراین برنامه بهانه خوبی برای یادآوری یکی از جنجالی ترین اتفاقات دوران حضورشان درباشگاه مادریدی، در فصلی که کاپلو هدایت تیم را در دست داشت بود: درگیری شدید روبینیو و گراوسن در جلسه تمرینی رئال

خوانفران درحالی که نمی توانست جلوی خنده اش را بگیرد گفت:« دعوای بین روبینیو و گراوسن را یادم است. تقریبا داشتندهمدیگر را می کشتند.»

باپتیستا ادامه داد:« اردوی پیش فصل خنده داری بود. تصور کنید. گراوسن کمی دیوانه بود و روبینیو  او را دریبل زد. گراوسن عصبانی شد. روبینیو دریبل دیگری زد و گراوسن لگد محکمی به او زد. روبینیو او را نگاه کرد و ناگهان مشت محکمی به سینه  اش کوبید. دعوا شروع شد.»


باپتیستا درادامه ادای چهره عصبانی بازیکن دانمارکی را درآورد و گفت:« گراوسن می خواست روبینیو را بکشد. کاپلو آنها را از جلسه تمرینی تیم بیرون کشید. زمانی که روبینیو در مسیر رختکن بود، گراوسن به من نگاه کرد و گفت:« او را می کشم؛ روبینیو را خواهم کشت.» »

این اتفاق در روز دوم آگوست رخ داد و بعد از این درگیری گراوسن مشغول دوش گرفتن شد و روبینیو به زمین تمرینی برگشت. با ورود او به زمین تمرینی، روبرتو کارلوس، سیسینیو و بکام زیر خنده زدند و حتی بکام ادای حرکت روبینیو را در می آورد که گراوسن را زده و سپس با سرعت می دود.

6363