سرمربیگری تیم امید، پیشنهادی که خیلی راحت رد می‌شود

سرمربیگری تیم امید، پیشنهادی که خیلی راحت رد می‌شود

وب سایت رسمی فوتبالی، گزینه‌‌های مدنظر فدراسیون فوتبال برای تیم امید حاضر به قبول هدایت این تیم نیستند.

به گزارش وب سایت رسمی فوتبالی، رد پیشنهاد سرمربیگری تیم امید این روز‌ها از سوی مربیان ایرانی مدنظر فدراسیون فوتبال برای هدایت این تیم خیلی راحت رد می‌شود و این موضوع شاید فقط یک دلیل روشن می‌تواند داشته باشد و آن هم دستمزدی است که  فدراسیون برای سرمربی این تیم در نظر گرفته است.

یحیی گل‌محمدی، امیر قلعه‌نویی، افشین قطبی از جمله مربیانی هستند که هدایت تیم امید از سوی فدراسیون مستقیم و غیر مستقیم به آنها پیشنهاد شد اما وقتی رقم دستمزد آنها اعلام شد، خیلی سریع پاسخ منفی دادند.

وقتی رقم پیشنهادی فدراسیون برای تیم امید 400 میلیون تومان است و  این مبلغ یک چهارم مبلغی که این مربیان از باشگاه‌های خود گرفته‌اند هم نیست، طبیعی است که آنها حتی حاضر به مذاکره هم نشوند!

در چنین شرایطی حتی اگر فدراسیون دو برابر این مبلغ هم به این مربیان پیشنهاد می‌داد آنها حاضر به قبول این سمت نمی‌شدند. با این تفاسیر باید منتظر نشست و دید کدام مربی اسمی حاضر خواهد شد هدایت تیم امید را که فاصله زیادی با دستمزد سرمربی بلژیکی تیم ملی دارد، خواهد پذیرفت. در این بین اگر هدایت تیم امید به حمید استیلی رسید خیلی نباید تعجب کرد.

7413