جلسه اضطراری پرز و سرخیو راموس در منزل کاپیتان

جلسه اضطراری پرز و سرخیو راموس در منزل کاپیتان

سایت رسمی فوتبالی- پنجشنبه شب در برنامه ال چیرینگیتو اعلام شد که سرخیو راموس کاپیتان با تجربه رئال مادرید به فکر جدایی از این تیم افتاده است و حالا روزنامه مارکا نیز خبر تردیدهای کاپیتان راموس در مورد ادامه حضور درتیم مادریدی را تائید کرده است. 

به گزارش فوتبالی، البته انتشار این خبر برای مدیران رئال و فلورنتینو پرز رئیس باشگاه حیرت آور نبود. چرا که آقای پرز از حدود دو هفته پیش درجریان است که کاپیتان تیمش با جدیت در حال بررسی شرایط برای ترک رئال مادرید در بازار تابستانی است.

گویا پانزده روز پیش سرخیو راموس و فلورنتینو پرز در خانه راموس با هم دیدار کرده بودند؛ در این جلسه اورژانسی پدر راموس و رنه راموس، برادر و مدیربرنامه های او نیز حضور داشتند. این جلسه با حضور این 4 نفر آغاز شد و در نهایت تبدیل به یک جلسه دو نفره میان راموس و رئیس باشگاه شد. در جریان این دیدار، راموس به صورت شفاف و روشن به رئیس باشگاه گفت که احساس درونی اش چیست و درمورد تردیدهایی که راجع به ادامه حضور در رئال مادرید برایش ایجاد شده، صحبت کرد.

بعد از اتمام این جلسه، طرفین با هم توافق کردند تا به زودی جلسات دیگری داشته باشند تا بهترین راهکار برای هر دو طرف را بیابند. این درحالی است که زیدان روی سرخیو راموس حساب ویژه ای بازکرده و تا دو هفته پیش هیچ یک از مادریدی ها به فکرشان هم نمی رسید که راموس ممکن است به زودی رئال راترک کند.

قرارداد فعلی راموس با رئال مادریدتا 30 ژوئن سال 2021 اعتبار دارد.

نسخه دیجیتال روزنامه مارکا دریک نظرسنجی از کاربرانش پرسیده که آیا دوران حضور راموس در رئال مادرید را تمام شده می دانند یا خیر. تا به این لحظه 20625 نفر دراین نظرسنجی شرکت کرده اند و پاسخ 47% از آنها به این پرسش مثبت بوده و 53% ولی دوره راموس دررئال را تمام شده نمی بینند.

6363