روزهای سخت پاریس؛ وقتی آینده ستاره های پی.اس.جی روی هواست!

روزهای سخت پاریس؛ وقتی آینده ستاره های پی.اس.جی روی هواست!

سایت رسمی فوتبالی – مدیران باشگاه پاری سن ژرمن روزهای خوب و دلنشینی را پشت سرنمی گذارند. گمانه زنی ها درمورد احتمال جدایی نیمار وامباپه از تیم پاریسی، باعث شده تا نگرانی های زیادی درمورد شرایط تیم درصورت نبود احتمالی دو مهره ارزشمند و سنگ بنای تیم ایجاد شود. 

به گزارش فوتبالی، همه چیز از صحبتهای اخیر کیلیان امباپه در سالن اتحادیه ملی فوتبالیستهای حرفه ای در فرانسه شروع شد:«شاید الان زمان آن باشد که مسئولیت بیشتری داشته باشیم. شاید بودن در پاری سن ژرمن افتخاری بزرگ است و شاید هم در جایی دیگر و با پروژه ای جدید.»

این صحبتها باعث شد تا نگرانی غیرمنتظره ای در پایتخت فرانسه ایجاد شود و امباپه درشرایطی این صحبتها را برزبان آورده که تا یک ماه پیش به نظر می رسید که او 100% در تیم پاریسی ماندگار است. او یک سال پیش درصحبتهایی دراین باره گفته بود:« چه بهتر برای رئال که زیدان هدایت تیمشان را در دست گرفته؛ من بازیهای رئال را به عنوان یک تحسین کننده زیدان دنبال خواهم کرد.»

بعد از صحبتهای امباپه، این توماس توخل، سرمربی آلمانی پاری سن ژرمن بود که به عنوان سخنگوی باشگاه دراین باره موضع گیری کرد وضمن ابراز امیدواری برای ماندن امباپه و نیمار درتیمش گفت:«درصورتی که این دو ستاره از تیم ما بروند، راهکارهایی خواهیم یافت. ما از امباپه دعوت می کنیم تا مسئولیتهای روزمره را انجام دهد: به موقع سرتمرین بیاید، حرفه ای غذا بخورد و بخوابد و حرفه ای بازی کند.»

دراین میان اوضاع به کام رئال مادرید پیش می رود و مقامات این باشگاه با دقت فراوانی شرایط دو ستاره جوان پاری سن ژرمن را زیر ذره بین گرفته اند؛ آنها می دانند که اگرچه جذب امباپه و نیمار کار سختی است ولی دراین شرایط، باد به سمت آنها می وزد.

این روزها تمام تمرکزها برروی تیم قهرمان این فصل لیگ یک فرانسه قرار دارد ولی فقط بحث، بحث امباپه نیست؛ نیمار، آرزوی قدیمی فلورنتینو پرز هم در ماه های اخیر حسابی برای تیم پاریسی دردسرساز شده. 


این ستاره برزیلی در ماه های اخیر حسابی گرد و خاک به پا کرد؛ از درگیری با دراسلر در رختکن تیم گرفته تا انتقادات تند از داور بازی پی.اس.جی- منچستریونایتد که باعث محرومیتش شد و سپس درگیری با هوادار بعد از اتمام فینال جام حذفی فرانسه که محرومیت دیگری را برایش به همراه داشت و حالا هم که شنیده می شود که نیمار بدون اجازه سرمربی تیمش به برزیل رفته است.

آیا آینده این دو ستاره در باشگاه پاریسی به خطر افتاده است؟ هنوز هیچ چیز روشن نیست ولی خیلی دور از ذهن هم نخواهد بود که این دوستاره را در فصل آینده در تیمی دیگر ببینیم؛ اگرچه که سران پاریسی نیازی به فروش این بازیکنان ندارند و درمقابل فروششان مقاومت خواهند کرد ولی درخواستی برای جدایی از سوی هریک از این دو بازیکن، ممکن است محقق شود. 

دردها وغصه های ناصرالخلیفی

دراین میان ناصر الخلیفی رئیس باشگاه پاریسی هم حسابی روزهای سختی را پشت سرمی گذارد؛ روز پنجشنبه خبری درمورد اتهام فساد و پرداخت رشوه از سوی او منتشر شد وطبق گزارش رسانه ها او مبلغ 3.1 میلیون یورو برای کسب میزبانی قطر برای مسابقات جام جهانی دو و میدانی پرداخت کرده است.

به گزارش رسانه های فرانسوی، او این روزها حسابی پریشان است و روحیه اش افت کرده و همین ممکن است روی عملکردش در روزها و هفته های آتی که روزهای سرنوشت سازی هم هستند تاثیرگذار باشد.

6363