کنسیسائو: حال و روز کاسیاس اصلا خوب نیست

کنسیسائو: حال و روز کاسیاس اصلا خوب نیست

سایت رسمی فوتبالی- سرژیو کنسیسائو، سرمربی پورتو روز شنبه برای آخرین بار دراین فصل تیمش را به میدان خواهد فرستاد و شاگردانش در جام حذفی پرتغال مقابل اسپورتینگ لیسبون به میدان خواهند رفت.

به گزارش فوتبالی، بازیکنان پورتو علاوه بر بازی فینال، نگران حال و روز ایکر کاسیاس دروازه بان اسپانیایی تیمشان هستند. حالا کنسیسائو پیغامی روحیه بخش برای کاسیاس ارسال کرده و نگرانی اش را از شرایط او ابراز نموده است.

کنسیسائو در گفتگو با آر.تی.پی گفته:« فوتبال بخشی از زندگی ماست ولی همه زندگی ما فوتبال نیست؛ ایکر کاسیاس حال و روز خوبی ندارد. طبیعتا تمام اعضای باشگاه درکنار او و خانواده اش هستند. من در روز تولد ایکر با او صحبت کردم و او به ما گفت که به هتل محل استقرار تیم می آید و در روز بازی فینال در کنار ما خواهد بود چون پورتو مثل یک خانواده بزرگ است. »

سرمربی پورتودر مورد فینال پیش روی تیمش گفت:« ما قدرت زیادی داریم و انگیزه هایمان برای فتح جام حذفی فراوان است و می خواهیم با قهرمانی، آن را به کاسیاس و خانواده اش، در این شرایط سخت اهدا کنیم.»


ایکر کاسیاس دروازه بان اسپانیایی پورتو روز اول ماه می در جلسه تمرینی تیمش دچار حمله قلبی شد و بلافاصله بعد از آن به بیمارستان منتقل گردید. کاسیاس بعد از چند روز از بیمارستان مرخص شد ولی به احتمال زیاد قصد بازگشت به دنیای فوتبال را نخواهد داشت. 

آینده او در فوتبال حرفه ای با ابهامات زیادی روبروست و خود او در شبکه های اجتماعی اعلام کرده که حالش خوب است و انتشار هر خبری درمورد آینده اش را تکذیب کرده است.

کاسیاس اخیرا در توئیتی نوشته بود:« بازنشستگی؟ روزی خواهد رسید که باید خداحافظی کنم. اجازه دهید که هروقت که زمانش بود، خودم این خبر را اعلام کنم. در حال حاضر به دنبال آرامش هستم. دیروز با دکتر فیلیپه ماکدو دیدار داشتم و همه چیز خوب است. این خبری است که دوست داشتم با همه شما به اشتراک بگذارم.»

بعد از آنکه روزنامه اوژوگو در گزارشی اعلام کرد که کاسیاس قصد دارد تا با دنیای فوتبال خداحافظی کند، کاسیاس این پست را در توئیترش منتشر کرد.

6363