انتخاب سرمربی تراکتور بعد از بازگشت زنوزی به ایران

انتخاب سرمربی تراکتور بعد از بازگشت زنوزی به ایران

وبسایت رسمی فوتبالی - هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی طی هفته آینده تشکیل جلسه می دهد تا درباره انتخاب سرمربی جدید این تیم تصمیم بگیرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، مسئولان باشگاه تراکتورسازی بعد از فسخ قرارداد جورج لیکنز حالا به دنبال جذب سرمربی جدید هستند. تراکتوری ها با جواد نکونام مذاکراتی را انجام دادند و به نتایجی نیز رسیدند اما در میانه راه این مربی به سمت فولاد رفت و هدایت این تیم را برعهده گرفت.

با منتفی شدن حضور نکونام در تراکتورسازی حالا مسئولان این باشگاه به دنبال جذب یک مربی مطرح هستند. از این رو محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی در ترکیه بسر می برد و قراراست بعد از بازگشت او درباره سرمربی جدید تصمیم گیری شود. زنوزی طی یکی، دو روز آینده به ایران برمی گردد و قرار است جلسه هیات مدیره باشگاه تشکیل و درباره گزینه های سرمربیگری تصمیم گیری شود.

تراکتوری ها اگر در بین مربیان داخلی سرشناس بر سر گزینه ای به توافق نرسند، بازهم به سراغ مربی خارجی می روند و گزینه های خارجی را بررسی خواهند کرد.  البته با توجه به شرایط موجود نظر زنوزی و سایر مدیران باشگاه تراکتورسازی روی مربی خارجی است و احتمالا در هفته پیش رو پیرامون گزینه ها به جمع بندی می رسند.

1984