مثلث مسی- گریزمن- سوارز، رویای هرسرمربی ای است

مثلث مسی- گریزمن- سوارز، رویای هرسرمربی ای است

سایت رسمی فوتبالی- این روزها بحث تیم بعدی آنتوان گریزمن مهاجم فرانسوی اتلتیکومادرید حسابی داغ است. در این میان خوانفران تورس بازیکن باتجربه و کهنه کار اتلتیکومادرید که چند روز پیش اعلام کرد که درپایان فصل از اتلتیکو جدا خواهد شد دراین باره اظهارنظر کرده. خوانفران در گفتگو با برنامه ال لارگرو در مورد آنتوان گریزمن هم تیمی فعلی اش صحبت کرده است.

به گزارش فوتبالی، این درحالی است که گریزمن هم اخیرا به سان خوانفران اعلام کرده بود که در پایان رقابتهای این فصل اتلتیکومادرید را ترک خواهد کرد و اگرچه که مقصدش به طور قطع مشخص نیست ولی همه شواهد و قراین از انتقال او به بارسلونا حکایت دارد.

خوانفران در این رابطه گفته:« اگر گریزمن به بارسلونا برود، پیشی گرفتن از مثلث تهاجمی مسی- گریزمن- سوارز خیلی سخت خواهد شد. این مثلثی رویایی برای هرسرمربی ای است.»

این مدافع باتجربه درمورد حال و روز سیمئونه گفت:« سیمئونه از خبر جدایی گریزمن حسابی کلافه است. چون این دو ارتباط خیلی خوبی با هم دارند و درسالهای اخیر هردویشان خیلی به دیگری کمک کرده اند و حتی خانواده هایشان هم با هم آشنا هستند و یکدیگر را دوست دارند. سیمئونه از جدایی پیش روی گریزمن خیلی ناراحت شد ولی گفته که 100% از گریزمن حمایت خواهد کرد و این بدان معناست که به شخصیت گریزمن و تصمیمی که گرفته احترام زیادی می گذارد.»


خوانفران ادامه داد:« گفته می شود که اگر گودین از اتلتیکو نمی رفت، شاید گریزمن هم درتیم می ماند. این دو خیلی با هم صمیمی و نزدیک هستند. آنتوان خیلی به دیگو وابسته است و این یک واقعیت است. این دو عین دو برادر هستند. بعید می دانم که خبر جدایی گودین، تاثیری قطعی در تصمیم گریزمن داشته باشد ولی ممکن است درتصمیم او تاثیرگذار بوده باشد.»

6363