جروبحث ایگواین با هم تیمی هایش شش روز قبل از فینال باکو

جروبحث ایگواین با هم تیمی هایش شش روز قبل از فینال باکو

سایت رسمی فوتبالی- درحالی که کمتر از یک هفته دیگر تا برگزاری فینال رقابتهای این فصل لیگ اروپا در شهر باکو باقی است، جو رختکن چلسی چندان آرام و ایده آل به نظر نمی رسد.

به گزارش فوتبالی، دریکی از فیلمهای منتشره از جلسه تمرینی چلسی، اینطور به نظر می رسد که گونزالو ایگواین حسابی از دست تعدادی از هم تیمی هایش شاکی است و به تندی با آنها جروبحث می کند.

این درحالی است که از زمان انتقال ایگواین به چلسی در ماه ژانویه، او نتوانسته توقعات را برآورده کرده و در حد و اندازه هایی که انتظار می رفت ظاهر نشده است.

دریکی از ویدیوهای منتشر شده از جلسه تمرینی چلسی، به نظر می رسد که او حسابی از دست اعضای کادر فنی تیمش شاکی است و با تعدادی از مربیان تیم و البته هم تیمی هایش جروبحث می کند و در نهایت برای خالی کردن خشمش ضربه محکمی به یک توپ می زند.



این روزها ایگواین می کوشد تا با جلب نظر مائوریتسیو ساری جایگاهی برای خودش درترکیب اصلی چلسی در فینال لیگ اروپا و مصاف با آرسنال دست و پا کند و دراین مسیر با اولیویه ژیرو مهاجم سابق آرسنال رقابت می کند. این بازی احتمالا آخرین بازی ایگواین برای چلسی خواهد بود و با اتمام فصل قرارداد انتقال قرضی او از یوونتوس به چلسی به پایان خواهد رسید.

بعد از انتقال قرضی ایگواین از یوونتوس به چلسی در بازار زمستانی او تنها 5 گل برای آبی های لندنی به ثمر رسانده. گزارشهای منتشره حکایت از آن دارد که ایگواین حالا علاقه زیادی دارد تا به یوونتوس بازگشته وبار دیگر درکنار کریستیانو رونالدو فوتبالش را دنبال کند.

6363