دانشگر:پنالتی زن دربی اسماعیلی بود اما شفر حرف دیگری زد!

دانشگر:پنالتی زن دربی اسماعیلی بود اما شفر حرف دیگری زد!

وبسایت رسمی فوتبالی - بخشهای مهم گفتگوی خبرگزاری فارس با محمد دانشگر را برایتان انتخاب کرده‎ایم:

* روز بازی دربی در جلسه فنی آقای شفر گفت اگر پنالتی شد چه کسی می زند که هیچکس دستش را بلند نکرد! در این بین اسماعیلی دستش را بلند کرد و گفت من می زنم. مهدی رحمتی هم اصلا نگفت که فرشید بزند یا پاتوسی نزند. او فقط وقتی دید منشا هوس کرده پنالتی را خودش بزند به او گفت تو در تمرینات با بیرانوند بودی و او نحوه ضربه زدنت را می داند، و ضربه را نزن. جالب است بدانید تا قبل از آن بازی هم پنالتی زن اول تیم فرشید اسماعیلی بود و اگر دقت کرده باشید چند بازی بعد هم پنالتی شد که پاتوسی پنالتی نزد.قبول دارم اسماعیلی نباید آن ضربه را چیپ می زد ولی در آن بازی اصلا رحمتی حرفی به اسماعیلی نزد ولی همه گفتند او خواسته که فرشید پنالتی را بزند.

*  کل استقلال امسال درگیر اینستاگرام و حواشی اش بود و به ما کلی ضرر زد و یکی از دلایل ناکامی استقلال بود. به نظر من اگر فوتبال ایران می خواهد موفق شود باید همه از این برنامه بیرون بیایند، به خصوص در باشگاه استقلال که معتقدم همه درگیر این برنامه بودند. مگر می شود 6 هفته مانده به لیگ اسم بازیکن را در لیست مازاد در اینستاگرام منتشر کنند؟ همین حرفها باعث شده بود تا آن بازیکنان خیلی از بازی ها اصلا روحیه بازیکنان نداشته باشند.باور کنید حواشی اینستاگرامی و فحاشی به بازیکنان، روی مخ بازیکنان ما بود.

*  آقای شفر مربی خوبی بود و خیلی تلاش می کرد ولی یک رفتار او خیلی بازیکنان را متعجب می کرد. مثلا اگر در بازی های بزرگ می باختیم او مسئولیت باخت را قبول نمی کرد. مثال می زنم در دربی، اگر آقای شفر در کنفرانس می گفت که پنالتی زن تیم فرشید اسماعیلی بود و صحبت های درون جلسه قبل از بازی را توضیح می داد این همه اتفاق نمی افتاد و بازیکنان و تیم ما این همه دچار حواشی نمی شدند اما او حرف دیگری زد. 

1984