آلوز: حاضرم سر برج ایفل شرط ببندم که نیمار تابستان از پاریس نمی رود

آلوز: حاضرم سر برج ایفل شرط ببندم که نیمار تابستان از پاریس نمی رود

سایت رسمی فوتبالی- دانی آلوز مدافع برزیلی دنیای فوتبال در گفتگو با ایی.اس.پی.ان درمورد آینده نیمار در باشگاه پاریسی اظهارنظر کرده است. 

به گزارش فوتبالی، آلوس 36 ساله براین باور است که نیمار 27 ساله فصل آینده در پاری سن ژرمن خواهد ماند. دانی آلوز در گفتگو با ایی.اس.پی.ان گفت حاضر است شرط ببندد که نیماردر تابستان پاریس را ترک نخواهد کرد.

این درحالی است که توماس توخل سرمربی پاری سن ژرمن در صحبتهایی با قاطعیت ماندن نیمار و امباپه در فصل بعد را تائید نکرده بود.این گزیده ای از صحبتهای آلوز است:

*آینده نیمار در پاریس: حاضرم سر ماندن نیمار در پاریس شرط شام ببندم؟ شام کم است... سر برج ایفل شرط ببندیم. به نظرم او در پاری سن ژرمن خواهد ماند. اینطور معتقدم. او کارش در پاریس هنوز تمام نشده است. در زندگی باید برای خودت هدف تعریف کنی، آنها را محقق کنی و بعد هرکاری که دلت می خواهد انجام دهی

*شرایط فعلی نیمار: نیمار در مرحله گذار است. چرا که نتایج مطلوب به دست نیامده است. او خیلی دیوانه است و می خواهد که به نتیجه مدنظرش برسد. کاملا روشن است. نیمار بایداز زمان آزادش بهره ببرد و فکر کند که چه می تواند انجام دهد تا به موفقیتهای بزرگتر برسد و جایگاه های بزرگتری را فتح کند. درغیر این صورت نمی تواند به این جایگاه برسد. او درحال حاضر راضی و خوشحال نیست؛ چون به نتایج مطلوب نرسیده و بدون کسب این نتایج، نمی تواند شاد و خوب باشد. 

*رئال مادرید و نیمار: اگر سران رئال مادرید با من تماس بگیرند، پاسخ من به آنها منفی است و اگر به من زنگ بزنند تا درمورد شرایط  نیمار از من بپرسند ، بازهم به آنها "نه" می گویم. رئال به خیلی ها زنگ می زند و این اصلا سورپرایز کننده نیست

*احتمال بازگشت نیمار به بارسلونا: فکر می کنم خیلی سخت و بعید باشد. به نظرم مدیران بارسا اعتراف نخواهند کرد که به نیمار نیاز دارند. چه کسی هست که به نیمار نیازی نداشته باشد؟ همه به نیمار نیاز دارند و هر تیمی به او نیاز خواهد داشت. نحوه جدایی نیمار از بارسلونا دردناک و سخت بود وتقصیر خیلی ها بود. 

*امباپه: امباپه بازیکن جوانی است و وقتی به بلوغ برسد، به مراتب بهتر از این بازیکن فعلی خواهد شد. البته باید گفت که هیچ کسی مثل مسی نخواهد بود

6363