مجلس سنای اساطیر یونایتد برای خرید بازیکنان جدید

مجلس سنای اساطیر یونایتد برای خرید بازیکنان جدید

سایت رسمی فوتبالی- سران باشگاه منچستریونایتد در نظر دارند تا متدی انقلابی را در عرصه مدیریت ورزشی به کار بگیرند. این تصمیم درشرایطی اتخاذ شده که آنها در سالهای اخیر چندین خرید نجومی داشتند که این بازیکنان نتوانستند در حد و اندازه توقعات ظاهر شوند و عملکردشان نسبتا ضعیف بوده

به گزارش فوتبالی، از جمله این خریدها می توان به جذب روملو لوکاکو یا الکسیس سانچس اشاره کرد که این بازیکنان فاصله زیادی با توقعات موجود داشتند وهرگز نتوانستند بازیکن ایده آلی برای شیاطین سرخ باشند؛ از همین رو سران باشگاه منچستریونایتد به دنبال متد دیگری برای یافتن بازیکنان ایده آل برای تقویت تیمش است.

طبق گزارش منتشره در روزنامه سان، باشگاه یونایتد، برای خرید بازیکنان جدید، مجلس سنایی تشکیل خواهد داد که در آن تعدادی از بازیکنان افسانه ای و اسبق باشگاه، گرد هم جمع خواهند شد تا در این جلسات با اوله گونار سولسشر، سرمربی یونایتد در مورد پستهایی که برای تقویت تیم نیاز به خرید بازیکن وجود دارند تصمیم گیری کنند. بعد از این جلسه که در کارینگتون برگزار می شود، سه نفر تصمیم نهایی را دراین کمیته خواهند گرفت: دارن فلچر، ریو فردیناند و نیکی بات.

اسطوره اسکاتلندی که همچنان در استوک سیتی بازی می کند و در پایان فصل و اتمام قراردادش به شیاطین سرخ ملحق خواهد شد. فردیناند، کاپیتان سابق یونایتد و کارشناس فعلی اسکای سپورتس هم یکی دیگر از گزینه های مدنظر است و نیکی بات که درحال حاضر مدیر تیم پایه ای یونایتد است نیز دراین کمیته حضور خواهد داشت.

به گزارش این روزنامه انگلیسی، مسئولیت اصلی این کمیته، یافتن بازیکنان ایده آلی است که DNA باشگاه یونایتد را در خونشان داشته باشند. سولشر در این رابطه گفته بود:« باید ویژگی های خاصی داشته باشید تا بتوانید بازیکن یونایتد شوید. هواداران تیم ما بازیکنانی را درتیم می خواهند که همه را تحت تاثیر قرار دهند و درعین حال اخلاق و وجدان کاری خوبی هم داشته باشند.»

درحال حاضر بازیکنانی مثل دکلان رایس، جیدون سانچو، کولیبالی و توماس پارتی زیر ذره بین مدیران یونایتد قرار گرفته اند.

6363