سه بازیکن در لیست خرید بایرن مونیخ

سه بازیکن در لیست خرید بایرن مونیخ

سایت رسمی فوتبالی - بایرن مونیخ به دنبال ایجاد تحول در ترکیبش است. آنها تا کنون 115 میلیون یورو برای خرید لوکاس هرناندز و پاوارد هزینه کرده اند و حالا به دنبال تقویت تیمشان در میانه زمین و خط حمله هستند.

به گزارش فوتبالی، آنها چهار بازیکن در لیست خریدشان قرار داده اند که سه تا را به خدمت خواهند گرفت. بازیکنی که از لیست خرید بایرن خط خورده، آنته ربیچ است. مدیران بایرن حس می کنند که بازیکن کروات آینتراخت کیفیت لازم را برای حضور در  ورزشگاه آلیانس در مونیخ ندارد و به همین خاطر قید خرید او را زده اند.

با این وجود بایرن مونیخ همچنان سه بازیکن را در لیست خرید خود دارد. اولین نفر تیمو ورنر از هوفنهایم است. بایرن می خواهد این بازیکن ملی پوش را به خدمت بگیرد. نفر بعدی لروی سانه است. بازیکنی که توانایی بازی در دو جناح خط حمله را دارد. باواریایی ها با جدایی روبن و ریبری به دنبال تقویت در این پست هستند که بازیکن 23 ساله سیتی گزینه ایده الی برای انهاست. 

نفر سوم در لیست خرید بایرن مونیخ هم "رودری" ملی پوش اسپانیایی اتلتیکو مادرید است. قیمت این بازیکن حدودا 70 میلیون یوروست هر چند که سیتی هم به صورت جدی این هافبک را می خواهد.