اسطوره منچستریونایتد، آخرین قربانی مجسمه‌های زشت!

اسطوره منچستریونایتد، آخرین قربانی مجسمه‌های زشت!

سایت رسمی فوتبالی - در سالهای اخیر ساختن مجسمه از بازیکنان فعلی یا سابق فوتبال جهان تبدیل به یک اپیدمی شده چرا که اغلب مجسمه ها هیچ شباهتی به چهره واقعی آنها ندارد.

به گزارش فوتبالی، در سالهای اخیر شخصیت هایی نظیر رونالدو و لوئیز وسارز به خاطر زشت بودن مجسمه هایشان سوژه رسانه های مختلف شده اند و حالا جدیدترین قربانی این ماجرا، جرج بست، اسطوره ایرلندی فقید منچستریونایتد است.

به بهانه هفتاد و سومین سالروز تولد بست، در حومه "ویندسور پارک"، معروف ترین استادیوم شهر بلفاست در ایرلندشمالی، مجسمه ای از اسطوره فوتبال این کشور  نصب شده است اما حقیقت این است که این مجسمه کوچک ترین شباهتی به او ندارد. این مجسمه در مراسمی با حضور باربارا مک ناری، خواهر بست نصب شد. 

کاربران شبکه های اجتماعی با این مجسمه شوخی های متفاوتی داشته اند. یک کاربر در توئیتر نوشته است:"آیا مجسمه جدید جرج بست بر اساس ظاهر شخصیتی به نام "بنی از تقاطع" ساخته شده که یکی از شخصیت های تلویزیونی در دهه هفتاد میلادی بود؟" و یک نفر دیگر نوشته است:"زیباست که ببینیم مجسمه جورج بست طوری طراحی شده که انگار او از گور به پا خاسته تا وارد کابوس های شما شود!"

یک کاربر دیگر هم چنین توئیتی داشته است:"بهتر بود که مجسمه آقای تومنوس (شخصیت کارتون نارنیا) را از میدان لوئیس می دزدیدند و او را جرج بست جا می زدند. آن مجسمه خیلی بیشتر شبیه به جرج بست است!"

برخی از کاربران توئیتر هم ادعا کرده اند که این مجسمه می تواند یکی از شخصیت های منفی مجموعه فیلم های "مارول" باشد ویگری نوشته است:"مجسمه رونالدو بد بود اما مجسمه جرج بست افتضاح است."