نورافکن: خودم دوست داشتم به استقلال برگردم/ چه باشم چه نباشم هوادار تیم خواهم بود

نورافکن: خودم دوست داشتم به استقلال برگردم/ چه باشم چه نباشم هوادار تیم خواهم بود

وب سایت رسمی فوتبالی- امید نورافکن بازیکن کلیدی استقلال پس از به پایان رسیدن فصل فوتبالی این تیم، صحبت های جدیدی را مطرح کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از روزنامه گل، امید نورافکن مدافع استقلال بابت اینکه تیمش نتوانست امسال عنوان قهرمانی را کسب کند از هواداران تیم معذرت خواهی کرده و قول داد یک فصل خوب فوتبالی را هواداران استقلال در ادامه ببینند. با مدافع آبی ها در خصوص اتفاقات فصل و همچنین شرایط خودش برای ادامه همکاری به صحبت پرداختیم.

يك فصل فوتبالی برای استقلال تمام شد و نتوانستید عنوانی را كسب كنید.

خیلی ناراحت هستیم که نتوانستیم عنوانی را درخور شأن و نام استقلال کسب کنیم. تمام سعی و تلاشمان این بود که عنوان قهرمانی را به دست بیاوریم اما بدشانسی مانع از انجام این عمر شد.

صحبت از بدشانسی كرديد. منظورتان چه مسائلی است؟
داوری خیلی امسال استقلال را اذیت کرد در خیلی از بازیها اشتباهات داوری تاثیر زیادی داشت؛ نمونه اش همین بازی مقابل نفت آبادان که اگر ما پیروز می شدیم خیلی از اتفاقات لیگ هفته آخر تغییر می کرد. به هر حال فصل تمام شد و باید خودمان را برای فصل آینده آماده کنیم.

از عملكرد خودت در اين فصل راضی هستی؟
خودم دوست داشتم در ابتدای فصل به تیم محبوبم بازگردم و به این تیم کمک کنم و قسمت این بود که این اتفاق بیفتد. تمام سعی و تلاشم هم این بود که بتوانم با انجام بازیهای خوب برای استقلال در کسب یک عنوان خوب به این تیم خدمت کنم. به هر حال مربیان و هواداران باید در خصوص عملکرد من نظر بدهند.

قبول داری استقلال امسال پتانسیل كسب يك جام را داشت؟

با نظر شما هم عقیده هستم. همه ما از اینکه نتوانستیم امسال جام کسب کنیم ناراحت هستیم و بابت همین اتفاق از تمام هواداران محترم و دوست داشتنی تیم استقلال عذرخواهی می کنیم. باید از همین حالا برای فصل بعد برنامه ریزی کنیم تا بتوانیم یک جام را کسب کنیم.

برنامه ات برای فصل بعد چیست؟
تمام تلاشم این است که فصل آینده هم در خدمت استقلال باشم. چه باشم چه نباشم با افتخار هوادار تیم خواهم بود. آرزویم این است که تیم قهرمان شود.

امسال توانستید سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را كسب كنید.
استقلال فصل آینده در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد و مطمئن باشید همانند دو فصل پیش با اقتدار از گروهش صعود خواهد کرد. امسال هم دیدید که اگر در بازی مقابل العین در بازی رفت دچار بدشانسی نمی شدیم می توانستیم از گروه مان صعود کنیم. به هر حال اتفاقات را باید فراموش کنیم و استقلال را برای یک فصل خوب فوتبالی آماده کنیم.

4344