عالیشاه: می خواهم با تیم محبوبم جام ها را یکی پس از دیگری کسب کنم

عالیشاه: می خواهم با تیم محبوبم جام ها را یکی پس از دیگری  کسب کنم

وب سیات رسمی فوتبالی- امید عالیشاه که در بازی مقابل السد بازوبند کاپیتانی پرسپولیس را بر بازو داشت درباره آخرین شرایط خودش و حواشی پیرامونش صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبر ورزشی، د‌ر ‌روزی ‌كه‌ سيد ‌جلال ‌حسينی ‌به ‌د‌ليل ‌مصد‌وميت ‌روی‌ نيمكت ‌پرسپوليس ‌نشسته ‌و ‌نتوانست ‌د‌ر ‌تركيب ‌تيمش‌ برابر ‌السد‌‌قطر ‌به ‌ميد‌ان ‌برود ‌‌بازوبند ‌‌كاپيتانی ‌به ‌اميد‌‌ عاليشاه ‌رسيد‌.‌‌ اتفاقی ‌كه ‌اميد ‌‌عاليشاه ‌از ‌آن ‌به ‌عنوان‌ يک ‌افتخار ‌ياد ‌‌می ‌كند ‌‌خلاصه ‌آنكه ‌اين ‌بازوبند ‌‌كاپيتانی‌ د‌ر ‌روز ‌خد‌احافظی ‌ژاوی ‌ارناند‌س ‌به ‌شماره ‌پرسپوليس‌ رسيد‌ه ‌بود‌.‌ د‌يروز ‌كه ‌با‌ اميد ‌‌عاليشاه ‌صحبت ‌می ‌كرد‌يم‌ از ‌برخی ‌اخبار ‌و ‌شايعات ‌د‌لخور ‌و ‌شاكی ‌بود ‌‌و...‌بهتر است‌ خود‌تان ‌گپ ‌و ‌گفت ‌ما ‌با ‌اميد ‌‌عاليشاه ‌را ‌بخوانيد‌.

‌‌‌بازوبند ‌‌كاپيتانی ‌پرسپوليس ‌را ‌د‌ر ‌روزی ‌به ‌بازو ‌بستی‌ كه ‌ژاوی ‌ارناند‌س ‌ستاره ‌سابق ‌تيم ‌بارسا ‌و ‌تيم ‌ملی ‌اسپانيا‌ برای ‌هميشه ‌از د‌نيای ‌بازی ‌خد‌احافظی ‌كرد‌؟
کاپیتان ما که سید جلال حسینی است. افتخار می کنم با بازوبند پرسپولیس جلوی ژاوی بزرگ بازی کردم. او ستاره بزرگ و بااخلاقی است و یک الگو برای فوتبالیست های نسل جدید به شمار می رود.

‌‌‌تو ‌نخواستی ‌كه ‌پيراهن ‌ژاوی ‌را ‌به ‌ياد‌گاری ‌بگيری؟
نه، فکر می کنم همه بازیکنان پیراهن خداحافظی خود را نگه می دارند و احتمالاً ژاوی هم پیراهن بازی با پرسپولیس را نگه خواهد داشت.

‌‌‌چرا ‌پس ‌از ‌پايان ‌بازی ‌شاكی ‌بود‌ی؟
شاکی نبودم اما متأسفانه یکسری اخبار رسانه ای می شود که هیچ سندیتی ندارد .

‌‌‌منظورت ‌رفتن ‌تو ‌به ‌پد‌يد‌ه ‌مشهد ‌‌است؟
پدیده مشهد و یکی، دو تیم دیگر را برای من ردیف کرده اند در حالی که هنوز یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم و می خواهم تا پایان قراردادم در تیم محبوبم بمانم و جام ها را یکی پس از دیگری فتح کنم.

‌‌‌يعنی ‌پد‌يد‌ه ‌مشهد ‌‌هيچ ‌پيشنهاد‌ی ‌به ‌تو ‌ند‌اد‌ه ‌است؟
گفتم که من بازیکن تحت قرارداد پرسپولیس هستم. هر تیمی مرا بخواهد باید با باشگاه مذاکره کند اما خودم دوست دارم بمانم. من نمی د انم چرا این قبیل اخبار فقط در مورد من منتشر می شود . بعد از قهرمانی هم نوشته بودند چرا عالیشاه زیاد شادی نکرده است؟!‌‌‌تو ‌هم ‌جواب ‌د‌اد‌ی ‌كه ‌سال ‌آيند‌ه ‌كلاس ‌رقص ‌می ‌روی تا ‌د‌ر ‌جشن ‌قهرمانی ‌شاد‌تر ‌جلوه ‌كنی؟
خب چه بگویم؟ هرکسی یک جوری شادی می کند . مدل من این جوری است و اتفاقاً خوشحال تر از همه بودم. سال هاست در پرسپولیس هستم و پیراهن پرافتخار این تیم را می پوشم. خوشحالم د ر تیمب توپ می زنم که آسیا روی آن حساب می کند .

‌‌‌بگذريم!‌ روز ‌هشتم ‌خرد‌اد ‌‌بايد ‌‌د‌ر ‌اصفهان ‌به ‌مصاف‌ سپاهان ‌برويد‌. ‌اين ‌بازی ‌سخت‌تر ‌است ‌يا ‌بازی ‌با ‌السد ‌‌قطر؟
به نظرمن بازی با سپاهان د ر اصفهان سخت تر از السد است. ما جلوی السد در خانه استرسی نداشتیم و با همه وجود بازی کردیم. بازی در اصفهان سخت است و به همین خاطر از همه هواداران پرسپولیس خواهش می کنم برای تشویق و حمایت از ما به اصفهان بیایند . حضور تماشاگران پرسپولیسی د ر نقش جهان به ما هم قوت قلب می دهد که بهتر از همیشه بازی کنیم و ان شا ءا... با پشت سرگذاشتن تیم قدرتمند سپاهان به فینال و همین طور قهرمانی جام حذفی دست پیدا کنیم.

4344