والدانو: بازگشت زیدان شجاعانه بود، باید مجسمه او را در برنابئو بسازند

والدانو: بازگشت زیدان شجاعانه بود، باید مجسمه او را در برنابئو بسازند

سایت رسمی فوتبالی - خورخه والدانو، مدیر سابق رئال مادرید، معتقد است که تصمیم زیدان برای بازگشت به رئال مادرید، علیرغم نتایجی که در انتهای فصل حاصل شد، یک حرکت شجاعانه بوده است. 

به گزارش فوتبالی، مربی فرانسوی به سومین مربی رئال مادرید در فصل 19 - 2018 تبدیل شد که به جای سانتیاگو سولاری روی نیمکت این تیم نشست اما در مجموع 11 دیدار تنها 5 پیروزی، دو تساوی و 4 شکست کسب کرد. با این حال والدانو معتقد است که او می تواند با قبول مسئولیت خود، شرایط را برای این تیم تغییر دهد. مدیر سابق رئال مادرید در موسسه بین المللی خبرنگاران ورزشی در اسپانیا گفت: " تصویر همه در مادرید تضعیف شده است. اما از نظر من بازگشت به این باشگاه یک حرکت شجاعانه از سوی زیدان بوده است. او شایسته این است که مجسمه اش را اینجا در گوشه ای از سانتیاگو برنابئو بذاریم. تیم باید با خرید بازیکنان پیشرفت کند و باشگاه باید از فصل های اخیر در بازار نقل و انتقالات فعالیت بسیار بیشتری داشته باشد. این کاری است که باید انجام پذیرد و آنها حالا نیاز به 5 یا 6 اسم بزرگ در این تیم دارند. "

والدانو همچنین درباره احتمال حضور پل پوگبا در رئال مادرید اضافه کرد: " وقتی کسی یک فوتبالیست را می خرد، او را با آمارهایش خریده است. پوگبا توانایی گلزنی و ایجاد موقعیت گل را دارد. در ترکیب اصلی او بازیکنی است که خیلی همکاری نمی کرد و این اتفاق حتی در منچستر نیز رخ داد. در رئال مادرید اگر زیدان به او علاقه داشته باشد، مطمئن او وظیفه یک بازیساز را در زمین خواهد داشت که باید بازی تیم را به حریف دیکته کرده و تسلط بر بازی را با حفظ توپ بر عهده داشته باشد. "

1070