واکنش مدیر برنامه‌های قطبی به ادعای مدیرعامل باشگاه فولاد

واکنش مدیر برنامه‌های قطبی به ادعای مدیرعامل باشگاه فولاد

وب سایت رسمی فوتبالی- اظهارنظر مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در مورد دلیل عدم توافق با افشین قطبی با واکنش مدیر برنامه‌های این مربی همراه شد.

به گزارش فوتبالی، حبیب‌الله رضایی،‌ مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان به دنبال عدم توافق باشگاه فولاد با افشین قطبی مدعی شد که او برنامه‌ای برای فصل بعد به این باشگاه ارائه نکرده است، از این رو آنها به سراغ گزینه‌‌های خود از جمله جواد نکونام رفتند.

مهدی حاج‌باقر، مدیر برنامه‌های افشین قطبی در واکنش به این ادعای مدیرعامل باشگاه فولاد گفت: در مذاکراتی که بعد از بازی فولاد - تراکتورسازی با مسئولان این باشگاه داشتیم، بر سر مبلغی به توافق رسیدیم و قرار شد قطبی ظرف یک هفته برنامه‌ها و لیست خرید خود را تحویل مدیریت باشگاه فولاد بدهد، اما ظرف چند روز آنها برخلاف توافق عمل کرده و رقم توافقی را به نصف رساندند. قطبی هم وقتی از این موضوع باخبر شد، اعلام کرد حاضر نیست قراردادش را تمدید کند.

وی در ادامه افزود: رضایی به من اعلام کرد که هیئت مدیره باشگاه فولاد خوزستان با رقم توافق شده بین او و افشین قطبی مخالفت کرده است. اینکه حالا چرا این اظهارنظر را داشته است، مشخص نیست.

7655