ترابی: دلم می خواهد در پرسپولیس بمانم/ گل شجاع به الاهلی از گل من قشنگ تر بود

ترابی: دلم می خواهد در پرسپولیس بمانم/ گل شجاع به الاهلی از گل من قشنگ تر بود

وب سایت رسمی فوتبالی- مهدی ترابی که این روزها در ترکیب سرخ ها جا افتاده، از علاقه اش به ماندن در پرسپولیس می گوید.

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبر ورزشی، مهدی ‌ترابی ‌در ‌پايان ‌بازی ‌پرسپوليس ‌و ‌السد ‌قطر ‌به‌ عنوان ‌بهترين ‌بازيکن ‌زمين ‌انتخاب ‌شد.‌ ستاره ‌جديد‌ پرسپوليس ‌در ‌روز ‌خداحافظی ‌ژاوی ‌ارناندس ‌يك ‌گل‌ زيبا ‌زد ‌و ‌يك ‌پاس ‌گل ‌هم ‌به ‌علی ‌عليپور ‌داد ‌تا ‌روزی‌ رؤيايی ‌را ‌السد ‌قطر ‌تجربه ‌كند.‌ ترابی ‌پس ‌از ‌پايان ‌اين‌ ديدار ‌مصاحبه‌ای ‌انجام ‌داد ‌كه ‌همه ‌هواداران‌ پرسپوليس ‌را ‌نگران ‌كرد ‌و...‌‌بهتر ‌است ‌خودتان‌ تازه‌ترين ‌حرف‌های ‌شماره ‌9‌پرسپوليس ‌را ‌بخوانيد‌.‌

‌‌‌بعد ‌از ‌پايان ‌بازی ‌در ‌پاسخ ‌به ‌سؤالی ‌مبنی ‌بر‌ رفتن ‌يا ‌ماندنت،‌ جواب ‌عجيبی ‌دادی ‌و ‌گفتی ‌همه ‌چيز‌ بعد ‌از ‌جام ‌حذفی ‌مشخص ‌می ‌شود.‌ اين ‌مصاحبه‌ات‌ باعث ‌نگرانی ‌هواداران ‌پرسپوليس ‌شد؟
از مصاحبه من برداشت بد شد. منظور من این نبود که از پرسپولیس می روم. من 2 سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم و دوست دارم در این تیم بزرگ و پرطرفدار بمانم. ‌‌

ولی ‌شنيده ‌می ‌شود ‌‌بندی ‌در ‌قراردادت ‌وجود‌ دارد ‌كه ‌در ‌صورت ‌رسيدن ‌پيشنهاد ‌خارجی ‌به ‌تو‌ اجازه ‌جدايی ‌می ‌دهد؟

من عاشق پرسپولیس و هوادارانش هستم. آرزوی دوران کودکی و نوجوانی ام بود که پیراهن قرمز پرسپولیس را بپوشم و الان خوشحالم و افتخار می کنم به رؤیای دوران کودکی ام رسیدم. من به هر قیمتی حاضر نیستم به تیم های خارجی بروم و یا در لیگ های معمولی اروپا بازی کنم.

‌‌پس ‌با ‌اين ‌حساب ‌در ‌پرسپوليس ‌ماندنی ‌هستی:
بله، من تحت قرارداد پرسپولیس هستم و 2 سال دیگر با این تیم قرارداد دارم. اگر هم پیشنهادی برسد باید با نظر باشگاه و اجازه آقای برانکو بروم. در حال حاضر چنین تصمیمی ندارم و تمام فکر و ذهنم بازی در پرسپولیس و جام حذفی است.

‌‌در ‌بازی ‌با ‌السد ‌قطر ‌به ‌عنوان ‌بهترين ‌بازيکن‌ زمين ‌انتخاب ‌شدی.‌ نظری ‌نداری؟
همه بچه ها زحمت کشیدند. من و علی علیپور فقط زحمات همبازیان خودمان را تبدیل به گل کردیم.

‌‌گلی ‌زدی ‌كه ‌شايد ‌بهترين ‌گل ‌ليگ‌ قهرمانان‌ آسيا ‌شود؟
نه! گل شجاع خلیل زاده به الاهلی عربستان خیلی قشنگ تر بود.

‌‌‌‌داری ‌تواضع ‌به ‌خرج ‌می ‌دهی ‌و...‌‌
همه هدف من خوشحال کردن هواداران و رضایت کادر فنی است. اینکه گل بزنم یا نزنم در اولویت نیست.

‌‌راستی ‌پيراهن ‌ژاوی ‌را ‌به ‌عنوان ‌يادگاری خواستی ‌كه ‌او ‌به ‌تو ‌نداده ‌است؟
من به همکاران شما هم گفتم که زبان انگلیسی ام اصلا خوب نیست و حرفی هم به ژاوی نزدم. او یکی ازبزرگترین هافبک های تاریخ است که در این سن و سال هم فوق العاده بازی می کند. از آن گذشته ژاوی اخلاق نیکویی هم دارد که می تواند الگو باشد. خوشحالم در روز خداحافظی ژاوی حضور داشتم.

‌‌‌بازی ‌با ‌سپاهان ‌اصفهان ‌را ‌چطور ‌می ‌بينی؟
به طورحتم بازی سختی پیش روی ماست. سپاهان تیم قدرتمندی است اما ما هم پرسپولیس هستیم. هدف همه ما این است که پس از قهرمانی لیگ برتر، جام حذفی را هم فتح کرده و دبل کنیم. امیدوارم در نیمه نهایی جام حذفی هواداران پرسپولیس در اصفهان ما را تنها نگذارند و کمک کنند تا به فینال برسیم و ان شا ءا... برویم برای دومین قهرمانی.

4344