بیرانوند و ماجرای ترانسفر شدنش/ می رود یا می ماند؟

بیرانوند و ماجرای ترانسفر شدنش/  می رود یا می ماند؟

وب سایت رسمی فوتبالی- علیرضا بیرانوند گلر اول پرسپولیس که در جام جهانی در درون دروازه تیم ملی خوش درخشید و با مهار پنالتی رونالدو ستاره سرشناس پرتغالی بیش از پیش نام خود را مطرح کرد برای فصل بعدی هم کماکان در پرسپولیس ماندنی است و احتمال جدایی اش از پرسپولیس تقریبا منتفی است.

به گزارش فوتبالی، ماجرای جدایی بیرانوند از پرسپولیس در شرایطی مدتی است جدی تر از قبل مطرح می شود که به نظر می رسد فعلا شرایط لازم و ایده آل برای جدایی او از جمع سرخ ها و ترانسفر شدنش فراهم نشده است. 

صف ترکیه ای ها برای بیرو

چندی پیش ، خبری به نقل از یکی از رسانه های ترکیه ای در رسانه ای داخلی اعلام شد که علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس و تیم ملی ایران مورد توجه تیم‌های فنرباغچه، بشیکتاش و ریزه اسپور قرار گرفته است. این در حالی بود که پس از مدتی نیز منابع غیر رسمی مدعی شدند که بعد از فنرباغچه و بشیکتاش که به این دروازه‌بان ملی پوش پرسپولیس  پیشنهاد دادند، باشگاه ریزه اسپور ترکیه اخیراً به صف تیم‌ های خواهان علیرضا بیرانوند اضافه شده است.

بلژیکی ها هم بودند! 

پس از ترکیه ای ها اعلام شد که بلژیکی ها هم وارد ماجرای جذب گلر اول تیم ملی شده اند. در این میان اخبار رسمی اعلام نشد اما برخی رسانه ها مدعی بودند تیم خنک بلژیک نیز پیشنهاد ۷۰۰ هزار دلاری خود را به پرسپولیس برای جذب بیرانوند ارائه داده است.

بیرانوند می تواند جدا شود؟

این اخبار در حالی در رسانه های داخلی دست به دست می شود که  شاید این سوال برای خیلی ها پیش بیاید بیرانوند که به تازگی قرارداد خود را با پرسپولیس تا سال 1400 تمدید کرده می تواند با میل خود از این جدا شود یا نه؟! آیا بیرانوند برای جدایی از پرسپولیس راه کاری دارد یا نه؟ سوالی که جواب آن را می توان در بندی از قرارداد جدید این گلر ملی پوش با پرسپولیسی ها جستجو کرد.

همان بند همیشگی با یک تبصره

برای جدایی احتمالی بیرانوند از پرسپولیس بندی در قرارداد این گلر سرخ ها قید شده است. بندی که امکان جدایی او را از جمع سرخ ها میسر می کند البته با یک تبصره مالی! علیرضا بیرانوند در صورت پرداخت ۷۰۰ هزار دلار به تیم فعلی‌اش( پرسپولیس)، می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد به هر تیمی که خواست برود. بند و تبصره ای که شاید برای او خوب باشد و شاید هم نه!

یک جواب برای یک سوال

حال این موضوع پیش می آید که این رقم نسبتا سنگین برای فسخ قرارداد با سرخ ها با توجه به رقم های پیشنهادی برای جذب بیرانوند تا چه حد می تواند برای او و باشگاهی که خواهان اوست مقرون به صرفه باشد؟ سوالی که فقط یک جواب دارد! اصلا مقرون به صرفه نیست!

بیرانوند ماندنی است، خبری از مظاهری نمی شود!

جایگاه خوب در پرسپولیس، رقم هایی که در پیشنهادات او از سوی تیم های دیگر مطرح شده و همین طور خیال راحت بابت حفظ جایگاه در تیم ملی می تواند عواملی باشد که فعلا بیرانوند را مجاب کرده است تا بیخیال جدایی از پرسپولیس شود. او می ماند. او به احتمال فراوان و تقریب 99 درصدی در پرسپولیس ماندگار است و با این حساب باید جایگزینی محمد رشید مظاهری با او در پرسپولیس را هم منتفی دانست.

7655