جواد نکونام: فولاد آینده درخشانی پیش رو دارد/ به بهترین پیشنهاد پاسخ مثبت دادم

جواد نکونام: فولاد آینده درخشانی پیش رو دارد/ به بهترین پیشنهاد پاسخ مثبت دادم

وب سایت رسمی فوتبالی- سرمربی جدید تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان اینکه کار سختی در این تیم دارد گفت: فوتبال خوزستان پر از استعدادهایی است که می توانند آینده ای درخشان را برای تیم فولاد بسازند.

به گزارش فوتبالی، جواد نکونام که فصل گذشته رقابت های لیگ برتر را با تیم نساجی مازندران آغاز کرد پس از جدایی از این تیم مدتی دور از نیمکت بود اما با پایان هجدهمین دوره رقابت های لیگ برتر جزو اولین مربیانی است که تیم فصل آینده اش را انتخاب کرد. وی روز سه شنبه با امضا قراردادی دو ساله به عنوان سرمربی تیم فولاد انتخاب شد.

نکونام پس از امضا قرارداد با فولاد در گفتگویی در مورد انتخاب این تیم گفت: چند پیشنهاد از تیم های مختلف داشتم که مذاکرات جدی را با دو تیم پیگیری کردم اما در نهایت به بهترین پیشنهاد پاسخ مثبت دادم.

وی در مورد مذاکراتی که با تراکتورسازی داشت اما به نتیجه نرسید گفت: با مسولان باشگاه تراکتورسازی هم صحبت هایی داشتم و مذاکره کردیم اما در نهایت به توافق نرسیدیم.

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران در مورد انتخاب فولاد نیز گفت: باشگاه فولاد ساختار خوبی دارد و خوزستان هم پر از استعدادهایی است که می توانند آینده درخشانی برای فولاد بسازند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال اوساسونا اسپانیا ادامه داد: می دانم که کار سختی در لیگ برتر داریم اما اطمینان دارم با حمایت هواداران و مسئولان باشگاه نتایج خوبی خواهیم گرفت. فولاد تیم بزرگی است و امیدوارم بتوانیم این تیم را به جایگاه مناسبی برسانیم.

جواد نکونام در پایان گفتگویش  در مورد شروع تمرینات این تیم گفت: بزودی تمرینات تیم را برای حضور در نوزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر آغاز خواهیم کرد.

7655