شایعه روز؛ گواردیولا در حوالی نیمکت یوونتوس

شایعه روز؛ گواردیولا در حوالی نیمکت یوونتوس

سایت رسمی فوتبالی - فدریکو گنارلی  خبرنگار ایتالیایی "رادیو اسپورتیوا" ادعا کرده است که پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی پس از سه گانه اش با این تیم تصمیم گرفته که منچستر را به مقصد یوونتوس ترک کند.

به گزارش فوتبالی، منچسترسیتی با پیروزی مقابل واتفورد در فینال جام حذفی انگلیس توانست سومین جام فصلش را کسب کند. آنها با نتیجه شش بر صفر پیروز شدند تا پرگل ترین پیروزی تاریخ 147 ساله جام حذفی انگلیس را از آن خود کنند. این تیم در لیگ انگلیس با 98 امتیاز به قهرمانی رسید و در جام اتحادیه هم چلسی را در ضربات پنالتی مغلوب ساخت.

گواردیولا در منچسترسیتی نتوانسته به رویایش در مورد قهرمانی در لیگ قهرانان اروپا دست پیدا کند. آخرین قهرمانی مربی اسپانیایی در اروپا به سال 2011 برمی گردد چراکه نه با بایرن و نه با سیتی نتوانسته فاتح چمپیونزلیگ شود. حالا این مربی پس از سه فصل حضور در سیتی و تجربه حذف مقابل تیم هایی نظیر لیورپول و تاتنهام از لیگ قهرمانان با تردیدهایی در مورد آینده اش مواجه شده است.

هفته گذشته یوونتوس تصمیم گرفت با ماکسیمیلیانو آلگری قطع همکاری کند. تیم تورینی که تابستان گذشته یوونتوس را خرید حالا می خواهد با استخدام گواردیولا یکی از پرسر و صداترین اتفاقات تابستان اروپا را رقم بزند. گنارلی در توئیتر در این باره گفت:"روز مهمی است. گواردیولا سرمربی جدید یوونتوس خواهد بود و قرارداد چهار ساله می بندد. توافق نهایی شده است."