رضاییان: هزینه نگهداری پائولو سرجیو ۴۰ میلیارد تومان بود

رضاییان: هزینه نگهداری پائولو سرجیو ۴۰ میلیارد تومان بود

وبسایت رسمی فوتبالی- مسعود رضاییان، معاون ورزشی باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: با توجه به پیشنهادات خوبی که سرجیو داشت، هزینه ماندن سرجیو ۴۰ میلیارد تومان بود.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته باشگاه التعاون عربستان اعلام کرد که با پائولو سرجیو، سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به توافق رسیده است و هدایت تیم عربستانی را برعهده خواهد گرفت. 

مسعود رضاییان، با تأیید توافق سرجیو با باشگاه التعاون گفت: قبل از رفتن سرجیو از ایران باشگاه صنعت نفت برای فصل جدید به توافق رسیده بود و خود او هم اعلام کرده بود که چند پیشنهاد از تیم‌های ایرانی دارد، ولی در آبادان راحت است و می‌خواهد به کارش در صنعت نفت ادامه دهد.

وی افزود: نتایج درخشان صنعت نفت در هفته‌های پایانی لیگ برتر باعث شد کار ما را برای تمدید قرارداد سرجیو سخت کرد و سرمربی پرتغالی مشتریان دست به نقدی پیدا کرد تا پیشنهادات قابل توجهی به او بدهند.

معاون ورزشی باشگاه صنعت نفت آبادان ادامه داد: با توجه به پیشنهادات خوبی که سرجیو داشت، هزینه ماندن سرجیو 40 میلیارد تومان بود که بودجه سه فصل باشگاه صنعت نفت است. با این اوصاف باشگاه ما توانایی نگه‌ داشتن سرجیو را نداشت. 

رضاییان همچنین خاطر نشان کرد: در فوتبال ایران که باشگاه‌ها درآمدی از بلیت‌فروشی، حق پخش و ... ندارد، رقابت با باشگاه‌های متمول سخت است. قرارداد فصل گذشته سرجیو 220 هزار دلار بود و باشگاه برای فصل جدید نهایتاً می‌توانست با 300 هزار دلار با او قرارداد ببندد و نمی‌توانستیم قرارداد او را هشت برابر کنیم.

وی در پایان درباره انتخاب جایگزین سرجیو عنوان کرد: باید در هیئت مدیره بررسی شود و با توجه بودجه باشگاه سرمربی جدید را انتخاب کنیم. هنوز درباره سرمربی ایرانی و خارجی صحبتی نشده است.

9697