تعطیلات تابستانی کورتوا بعداز فصلی سخت و پرفراز ونشیب

تعطیلات تابستانی کورتوا بعداز فصلی سخت و پرفراز ونشیب

سایت رسمی فوتبالی- تیبو کورتوا دروازه بان بلژیکی دنیای فوتبال تابستان گذشته و در راستای تحقق رویای فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه مادریدی از چلسی به رئال مادرید منتقل شد. 

به گزارش فوتبالی، آقای پرز تمایل زیادی داشت تا یک دروازه بان تراز اول را برای تیمش خریداری کند و درشرایطی که او تردیدهای زیادی درمورد عملکرد کیلور ناواس داشت، کورتوا را به خدمت گرفت تا خیالش از دروازه رئال راحت شود. کورتوا هم بعد از سالها حضور در فوتبال انگلیس علاقه زیادی داشت تا دوباره به اسپانیا بازگرد و در نزدیک فرزندانش زندگی کند؛ اما فصل اول حضور کورتوا در رئال مادرید آنطور که توقع می رفت، دلنشین و شیرین نبود و تنها قهرمانی رئال در جام باشگاه های جهان و همچنین درخشش بازیکنانی مثل وینیسیوس، تنها نقاط قوت این فصل تیم مادریدی بودند.

رئال با تعویض سه مربی و ناکامی در فتح جام قهرمانی، فصل را کابوس وار به پایان برد. اما بسیاری از مادریدی ها ، تیبو کورتوا را مقصر بخشی از ناکامی های این فصل رئال می دانند. او سال سختی را در مادرید پشت سرگذاشت؛ از گافها و لغزشهای متعددش در زمین چمن گرفته تا آشنایی اش با آلبا کاریو و سپس حاشیه های متعددی که این آشنایی برایش به همراه داشت، باعث شد تا این دروازه بان بلژیکی بارها تصویرش را روی جلد روزنامه های ورزشی اسپانیا ببیند.


البته اختلافاتش با خانم آلبا باعث شد تا صبر کورتوا لبریز شده و علیه او شکایتی تنظیم کند.

حالا فاز اول قرارداد کورتوابا رئال به پایان رسیده و او بدون آنکه توقعات را برآورده کرده باشد، درانتظار شروع دومین فصل حضورش در رئال است تا بلکه بتواند کاستی هایش در فصلی که گذشت را جبران کند. کورتوا این روزها درحال استراحت است تا انرژی لازم را برای شروع فصلی جدید به دست بیاورد.این دروازه بان بلژیکی همراه با تعدادی از دوستانش به ایبیزای اسپانیا رفته و به استراحت می پردازد.

روزنامه بلژیکی HLN تصویری از کورتوا را در سواحل ایبیزا منتشر کرده که درحال آفتاب گرفتن است. خود او هم در استوری هایش در اینستاگرام، به هوادارانش نشان داده که حتی در تعطیلات هم تمرینات ورزشی را فراموش نمی کند و درسالن بدنسازی هارد راک هتل ایبیزا تمریناتش را دنبال می کند.

البته این تعطیلی او چندان طولانی نخواهد بود؛ چرا که به زودی باید به اردوی تیم ملی بلژیک ملحق شود و خود را برای دو بازی مرحله مقدماتی یورو2020 مقابل قزاقستان واسکاتلند که در روزهای 8 و 11 ژوئن برگزار می شوند، آماده کند.

بعد از این دو بازی، او دوباره می تواند استراحت کند و درانتظار شروع اردوی پیش فصل رئال مادرید بماند. 

6363