ادامه روزهای تلخ: مبارزه همسر کاسیاس با سرطان با انجام عمل جراحی

ادامه روزهای تلخ: مبارزه همسر کاسیاس با سرطان با انجام عمل جراحی

سایت رسمی فوتبالی- کمتر از یک ماه پیش بود که ایکر کاسیاس دروازه بان اسپانیایی پورتو در یکی از جلسات تمرینی این تیم دچار حمله قلبی شد. بعد از این اتفاق، کاسیاس چند روزی در بیمارستان بستری بود و به رغم مرخص شدن از بیمارستان، بازگشت او به زمین چمن با اما و اگرهای زیادی روبروست و ممکن است شاهد خداحافظی اجباری او از دنیای فوتبال باشیم.

به گزارش فوتبالی، دراین روزها خانواده کاسیاس حسابی نگران سلامت او بودند و حالا و کمتر از یک ماه بعد ازاین اتفاق تلخ، سارا کاربونرو، همسر کاسیاس زیر تیغ جراحی رفته تا کیست بدخیمی که در تخمدانش وجود داشت را بردارد.

سارا کاربونرو این خبر تلخ را در صفحه رسمی اش در اینستاگرام اعلام کرد. او برای اعلام این خبر، جملاتی از هاروکی موراکامی را نقل کرد که با لحن ادیبانه ای ابراز امیدواری کرده بود تا توفان سریعتر بگذرد.

در پیغامی که سارا کاربونرو دراین رابطه منتشر کرده، می خوانیم:« زمانی که طوفان به پایان برسد، دیگر به یاد نخواهی داشت که چطور این روزها را پشت سرگذاشتی. چطور زندگی کردی. حتی مطمئن نخواهی بود که آیا توفان واقعا تمام شده یا نه. ولی یک چیز را مطمئن خواهی بود. وقتی از طوفان خارج شوی، دیگر آن انسانی که وارد آن شده بودی، نخواهی بود. طوفان یعنی این.»

سارا کاربونرو، همسر کاسیاس بدین ترتیب اعلام کرد که مجبور شده توموری بدخیم و سرطانی را که در تخمدانش قرار داشته، بردارد و به همین خاطر زیر تیغ جراحان رفته و البته بعد از آن عنوان کرده که عمل جراحی موفقیت آمیز بوده و حالا او دوران نقاهتش را پشت سرمی گذارد.و درادامه نوشته:« وقتی که هنوز از یک وحشت بزرگ، رها نشده ایم، زندگی دوباره ما را سورپرایز کرده. این بار نوبت من بوده؛ چند روز پیش در بررسی های پزشکی، پزشکان توموری بدخیم را درتخمدان من دیدند و زیر تیغ جراحی رفتم. همه چیز خوب پیش رفت و خوشبختانه به موقع متوجه شدیم. اما هنوز چند ماه دیگر باید بجنگم تا درمانها کاملا جواب بدهند. خیالم راحت است و کاملا اطمینان دارم که همه چیز خوب پیش خواهد رفت. می دانم که مسیر سختی پیش رو خواهد بود ولی پایانی خوش خواهد داشت. من روی حمایت خانواده و دوستانم و البته پزشکانم حساب باز می کنم.»

6363