اسکالونی درکوپا آمه ریکا حاشیه نمی خواهد؛ ایکاردی وایگواین دعوت نشدند

اسکالونی درکوپا آمه ریکا حاشیه نمی خواهد؛ ایکاردی وایگواین دعوت نشدند

سایت رسمی فوتبالی- لیونل اسکالونی سرمربی تیم ملی آرژانتین لیست بازیکنان فراخوانده شده به اردوی تیم ملی این کشور برای حضور در رقابتهای کوپا آمه ریکا را منتشر کرد. در این لیست نام 14 چهره جدید دیده می شود و بازیکنانی مثل مائورو ایکاردی، اور بانگا، فازیو و مرکادو به اردوی آلبی سلسته دعوت نشده اند.

به گزارش فوتبالی، این لیست قطعی و 23 نفره آرژانتین برای رقابتهای کوپا آمه ریکاست و عدم حضور ایکاردی پس از فصل پرفراز و نشیبی که دراینتر پشت سرگذاشت، بیش از هرچیزی جلب توجه می کند.

از بین بازیکنان شاغل در لالیگا، علاوه بر لیونل مسی، لو سلسو بازیکن بتیس و فونس موری، بازیکن ویارئال به اردوی آرژانتین دعوت شدند و مرکادو و بانگا از سویا و آنخل کورئا از اتلتیکو به تیم ملی کشورشان دعوت نشدند.

لیست تیم ملی آرژانتین برای شرکت در کوپا آمه ریکای پیش رو ، در مقایسه با لیست سامپائولی برای جام جهانی 2018، 14 چهره جدید دارد: آندرادا، مارچسین، کاسکو، فویت، فونس موری، پزلا، ساراویا، د پائول، پالاسیوس، پاردس، پریه را، رودریگز ، لائوتارو مارتینز و ماتیاس سوارز

لیست 23 بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی آرژانتین برای حضور در کوپا آمه ریکا بدین ترتیب است:

دروازه بانان : آرمانی (ریورپلاته)، آندرادا (بوکا جونیوزر) و مارچسین (آمه ریکا)

مدافعان: کاسکو (ریورپلاته)، فویت (تاتنهام)، فونس موری (ویارئال)، اوتامندی (منچسترسیتی)، پزلا (فیورنتینا)، ساراویا (راسینگ) و تالیافیکو (آژاکس)

بازیکنان میانی: آکنیا (اسپورتینگ لیسبون)، د پائول (اودینزه)، دی ماریا (پاری سن ژرمن)، لوسلسو(بتیس)، پالاسیوس (ریورپلاته)، پاردس (پی.اس.جی)، پریه را (واتفورد) و رودریگز (آمه ریکا)

مهاجمان: دیبالا (یوونتوس)، لائوتارو مارتینز (اینتر)، لیونل مسی(بارسلونا) و ماتیاس سوارز (ریورپلاته)

6363