امباپه برترین بازیکن لیگ فرانسه و بنزما بهترین بازیکن شاغل در خارج

امباپه برترین بازیکن لیگ فرانسه و بنزما بهترین بازیکن شاغل در خارج

سایت رسمی فوتبالی- مسئولان اتحادیه ملی فوتبالیستهای فرانسوی، برترین های این فصل فوتبال این کشور را انتخاب کرده اند.

به گزارش فوتبالی، کیلیان امباپه، مهاجم پاری سن ژرمن جایزه اصلی این اتحادیه را مال خود کرد و به عنوان بهترین بازیکن شاغل در رقابتهای این فصل لیگ یک فرانسه و همچنین به عنوان بهترین بازیکن جوان این فصل لیگ یک فرانسه برگزیده شد ودر عین حال در تیم منتخب یازده بازیکن فصل نیز جای گرفت.

امباپه که این فصل را با پاری سن ژرمن با قهرمانی در رقابتهای سری یک فرانسه به پایان برد، این عنوان را در شرایطی مال خود کرد که سال گذشته نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن جایزه بهترین بازیکن تورنمنت را کسب کرده بود.

تیم منتخب یازده نفره این فصل لیگ یک فرانسه،اکثرا از بازیکنان پاری سن ژرمن تشکیل شده است. ترکیب این تیم یازده نفره بدین ترتیب است: مایگنان، لالا، مارکینیوش، تیاگو سیلوا، مندی، دی ماریا، اندومبله، وراتی، په په، امباپه و نیمار

کریم بنزما، مهاجم فرانسوی رئال مادرید به عنوان برترین بازیکن فرانسوی شاغل در خارج از لیگ فرانسه انتخاب شد.

به علاوه لویک رمی، بازیکن لیل هم جایزه زننده بهترین گل در رقابتهای این فصل لیگ یک فرانسه را دریافت کرد. و مایک مایگنان، هم تیمی او بهترین دروازه بان این فصل لیگ یک شناخته شد و کریستوف گالتیه، به عنوان بهترین سرمربی این فصل لیگ فرانسه برگزیده شد.

علاوه بر تمام اینها، نوعی ادای احترام به امیلیانو سالا مهاجم فقید و ارژانتینی لیک یک انجام شد. این مهاجم آرژانتینی در بازار زمستانی از تیم نانت به کاردیف منتقل شد و در سانحه سقوط هواپیمایی که او را به کاردیف می برد، از دنیا رفت.

کلمنت تورپین بهترین داول شناخته شد و دیدیه دروگبا، مهاجم اسبق و ساحل عاجی دنیای فوتبال، یک جایزه افتخاری ردیافت کرد.

6363