عرب: خودتان خواهید دید که برانکو جایی نمی رود/ بهتر است خصوصی شویم و نباشم!

عرب: خودتان خواهید دید که برانکو جایی نمی رود/ بهتر است خصوصی شویم و نباشم!

وب سایت رسمی فوتبالی- مدیر عامل سرخ ها مجددا تاکید کرد که برانکو سال آینده نیز در پرسپولیس خواهد ماند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبر ورزشی، ايرج‌ عرب ‌مدير عامل ‌باشگاه ‌پرسپوليس ‌را ‌به‌ خاطر ‌رياست ‌بر ‌حراست ‌وزارت ‌ورزش ‌و ‌جوانان‌ می ‌شناختيم ‌اما ‌بعد ‌از ‌آن،‌ به ‌باشگاه ‌نزديك ‌شد ‌و‌ به ‌عنوان ‌معاون ‌اجرايی ‌حميدرضا ‌گرشاسبی ‌با‌ پرسپوليس ‌همكاری ‌كرد.‌ او ‌سپس ‌جانشين‌ گرشاسبی ‌شد ‌و ‌مدير‌موقت ‌پرسپوليس ‌تا ‌اينكه‌ با ‌اعلام ‌اعضای ‌هيات ‌مديره،‌ مدير عامل ‌باشگاه‌ هم ‌شد.‌ حالا ‌عرب ‌قدرت ‌اجرايی ‌اول ‌باشگاه ‌به‌ حساب ‌می ‌آيد.‌ با ‌او ‌برای ‌دقايقی ‌به ‌گفت ‌و گو‌ پرداختيم ‌كه ‌می ‌خوانيد.

‌‌شما ‌در ‌يك ‌برنامه ‌تلويزيونی ‌به ‌موضوع‌ خصوصی ‌سازی ‌ورود ‌كرديد ‌و ‌گفتيد ‌حاضر‌ هستيد ‌خودتان ‌از ‌باشگاه‌ برود ‌اما ‌پرسپوليس‌ خصوصی ‌شود. ‌اين ‌تفكر ‌از ‌كجا ‌می ‌آيد؟‌

در آن مصاحبه، مجری برنامه از من پرسيد اگر باشگاه پرسپوليس خصوصی شود، شايد منجر به انتخاب مديرعامل جديدی برای باشگاه باشد و من هم گفتم در مورد اين باشگاه بايد منافع جمع را بر منافع فردی ترجيح بدهيم. بهتر است پرسپوليس خصوصی باشد و من هم نباشم! البته اگر منافع باشگاه را در نظر نگيريم، بهتر است دولتی بماند و من هم مديرعامل باشم! من دنبال قدرت نيستم و به خاطر منافع خودم، منافع پرسپوليس را پايمال نمی كنم.

‌طرح ‌شما ‌برای ‌خصوصی‌سازی ‌چيست؟‌
من مديرعامل هستم و بايد مسائل را مديريت و اجرا كنم اما تصميم نهايی با مسئولان ديگر است. ما هر كمكی از دست مان بربيايد، انجام می دهيم. شما رسانه ها هم بايد كنار ما باشيد تا پرسپوليس خصوصی شود. اگر اين اتفاق رخ بدهد، همه اهالی فوتبال، نفع اش را می برند.

‌‌اوضاع ‌و ‌احوال ‌باشگاه ‌چطور ‌است؟‌
خدا را شكر كارها را پيش می بريم. منتظريم بعد از بازی با سپاهان، جلسات با برانكو را پيگيری كنيم و ان شا ءا... كه با قهرمانی از جام حذفی هم خارج می شويم و فصل خوبی كه داشتيم را پربار كنيم.

‌‌برای ‌فصل ‌آينده ‌چه ‌برنامه‌هايی ‌داريد؟‌
در حال حاضر تمام تمركزمان، بازی با سپاهان است. هر برنامه ای كه برانكو بدهد، بايد اجرا شود.

اصلا ‌برانكو ‌می ‌ماند؟‌

بارها به اين سؤال، جواب دادم. ايشان می ماند، حالا خودتان می بينيد!

‌پس ‌ماجرای ‌شايعاتی ‌كه ‌در ‌خصوص ‌جدايی‌ او ‌می ‌شنويم،‌ چيست؟‌
ايشان آن شايعات را تكذيب كرد. موضوع خاصی نيست كه بنده و هواداران را نگران كند. برانكو هيچ توافقی با باشگاه های ديگر نداشته و برای فصل آينده هم سرمربی پرسپوليس است.

‌‌بازيكنان ‌خارجی ‌چطور؟ بوديمير،‌ رادوشوويچ،‌ بشار‌رسن‌؛ آنها ‌می ‌مانند؟‌
بله. ما اميدواريم كه اين اتفاق رخ بدهد. البته آنها مطالباتی از باشگاه دارند كه قرار است ظرف 10 روز آينده، آن را تسويه كنيم و به بازيكنان و مربيان خارجی پول بدهيم. منتظر دريافت ارز هستيم.

‌شنيديم ‌توافقاتی ‌هم ‌با ‌فدراسيون ‌فوتبال‌ برای ‌دريافت ‌پاداش ‌فيفا ‌داشتيد؟‌

بله همان طور كه گفتم كارها را پيش می بريم و هر وقت به موفقيتی برسيم، آن را رسانه ای می كنيم.

‌‌از‌ نقل ‌و ‌انتقالات ‌باشگاه ‌چه ‌خبر؟‌
اجازه بدهيد بعد از اينكه با برانكو جلسات نهايی را برگزار كرديم، در اين مورد صحبت می كنيم. خيال هواداران راحت باشد چون يك تيم پرقدرت برای فصل نوزدهم می بنديم كه برای قهرمانی در ليگ برتر و همچنين ليگ قهرمانان آسيا آماده باشد.

4344