امباپه: مسی باید برنده توپ طلا شود، او در همه چیز بهترین است!

امباپه: مسی باید برنده توپ طلا شود، او در همه چیز بهترین است!

سایت رسمی فوتبالی - کیلیان امباپه، مهاجم پاری سن ژرمن، مدعی شد که لیونل مسی گزینه اصلی دریافت توپ طلای امسال است چرا که فصل بسیار موفقی را پشت سر گذاشته است.

به گزارش فوتبالی، مسی سال گذشته در رده پنجم بهترین بازیکنان جهان قرار گرفت و لوکا مودریچ موفق شد توپ طلا را به دست آورد. ستاره آرژانتینی این فصل در 49 بازی در تمامی رقابت ها 50 گل به ثمر رسانده و 22 پاس گل ارسال کرده است. این در حالی است که در تقویم سال جاری میلادی او در 29 بازی 29 گل و 10 پاس گل به ثبت رسانده است و هنوز فینال کوپا دل ری را در پیش دارد. امباپه اطمینان دارد که در هنگام اهدای توپ طلای سال 2019، لیونل مسی برنده آن خواهد بود. ستاره فرانسوی در این باره گفت: " مسی مدعی اصلی دریافت توپ طلاست. حذف از لیگ قهرمانان چیزی را تغییر نمی دهد. او در همه چیز بهترین است. امسال نشان داد که بهترین بازیکن است و تازه این سال هنوز تا دسامبر ادامه دارد. من نگرانی از بابت او ندارم چرا که او تا آن زمان بازی خواهد کرد. "

مسی حالا شانس کسب دو موفقیت در سطح باشگاهی و ملی را نیز دارد. او باید در فینال کوپا دل ری به مصاف والنسیا برود. از سوی دیگر در تابستان رقابت های کوپا آمریکا را با تیم ملی آرژانتین پیش رو دارد. او در سال 2015 و 2016 به فینال این رقابت ها رسید اما هر دو بار پس از تساوی 0 - 0 برابر شیلی در ضربات پنالتی شکست خورده و موفق به کسب جام با تیم ملی کشورش نشد. 

1070