امری: امباپه با تمام وجود می‌خواست به رئال مادرید برود

امری: امباپه با تمام وجود می‌خواست به رئال مادرید برود

سایت رسمی فوتبالی - اونای امری، سرمربی سابق پاری سن ژرمن، مدعی شد که کیلیان امباپه پیش از تمدید قرارداد با این تیم به صورت جدی قصد داشت به رئال مادرید بپیوندد. 

به گزارش فوتبالی، امباپه پس از ادعاهایی که در مراسم اهدای جوایز لیگ فرانسه درباره احتمال حضور در یک پروژه جدید داشت، بار دیگر به شدت به رئال مادرید لینک شده است. هرچند باشگاه فرانسوی با انتشار بیانیه هایی، اظهارات این بازیکن را رد کرده و بر ادامه همکاری با او تاکید کرد. با این حال اونای امری که یک فصل در فرانسه مربی این بازیکن بود، از علاقه امباپه به امضای قرارداد با رئال مادرید در انتهای فصل 18 - 2017 خبر داده است. او در گفتگو با کادناسر اظهار داشت: " در یک بازه زمانی همه در پی اس جی به امباپه برای تمدید قرارداد فشار می آوردند. من حتی شخصا با او و پدرش صحبت کنم تا در تیم بماند. او می خواست رئال مادرید را انتخاب کند. او همچنین شانس حضور در بارسلونا را نیز داشت اما با تمام وجود می خواست به رئال مادرید برود. از بین همه ما او را راضی کردیم که در فرانسه بماند. باید هزینه ای این اتفاق را نیز پرداخت می کردیم و این کار را کردیم. "

امباپه به عنوان بازیکن قرضی از موناکو به پی اس جی پیوست و در سال 2017 قرارداد خود را با مبلغ 180 میلیون یورو با این تیم دائمی کرد. از آن زمان او 59 گل برای این تیم به ثمر رسانده که 32 تای آن در رقابت های فصل جاری بوده است. 

1070