عرب: تعامل خوبی با سپاهان داریم/مقابل السد نشان دادیم که شایسته صعود هستیم

عرب: تعامل خوبی با سپاهان داریم/مقابل السد نشان دادیم که شایسته صعود هستیم

وب سایت رسمی فوتبالی- مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: با پیروزی مقابل السد نشان دادیم که شایسته صعود هستیم.

به گزارش فوتبالی، ایرج عرب پس از پیروزی ۲ بر صفر مقابل السد قطر  در جمع خبرنگاران گفت‌: نشان دادیم که شایسته صعود بودیم و عوامل مختلف از جمله داوری مانع صعود پرسپولیس شد. بازیکنان ما امروز خیلی خوب بازی کردند و از آنها ممنون هستیم. 

وی در مورد تقدیر از ژاوی گفت:  او یکی از اسطوره‌های فوتبال است و چون می‌خواست خداحافظی کند ما این مراسم را برایش گرفتیم.

مدیرعامل پرسپولیس در مورد تقسیم سکوها به طور مساوی با سپاهان در جام حذفی گفت: ما تابع قوانین هستیم پرسپولیس همواره از حواشی دوری کرده و یکی از عوامل موفقیتش هم نپرداختن به حاشیه‌ها است. اکنون هم تابع قوانین سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال هستیم زیرا آنها مراجع بالادستی هستند و وارد حاشیه نمی‌شویم و برای برد و ارائه یک فوتبال خوب به اصفهان می‌رویم.

وی در مورد اینکه چه تضمینی هست که درگیری تماشاگران در تهران در اصفهان تکرار نشود، گفت: تعامل خوبی با سپاهان داریم سپاهان در نامه‌ای قهرمانی ما را تبریک گفت ما هم به آنها پاسخ دادیم و امیدوارم شاهد یک فوتبال خوب و شاداب و بی‌حاشیه باشیم.

عرب در مورد اینکه برانکو لیستی به پرسپولیس داده یا نه، گفت: خیر او هنوز لیستی نداده است.

وی در مورد وضعیت قرارداد بشار رسن و پرداخت نشدن مطالباتش گفت: ما دو پرداختی به بازیکنان داخلی داشتیم که یک پرداختی هم به برانکو داشتم یک پرداختی کوچک به کادر فنی و خارجی‌ها باقی مانده است.

مدیرعامل پرسپولیس در مورد فهرست خروجی بازیکنان پرسپولیس گفت: ما در حال حاضر تمرکزمان روی بازی نیمه‌نهایی با سپاهان است و روی این بازی تمرکز داریم و هیچ چیز قطعیت ندارد.

وی در مورد اینکه محمد نادری به صورت قرضی به پرسپولیس آمده و چه تدبیری برای حفظ او دارید، گفت: این مربوط به برانکو است و هنوز در این مورد هیچ تصمیمی گرفته نشده است.

7413