آذری: عربستان و عراق برای لغو این دیدار هماهنگ بودند

آذری: عربستان و عراق برای لغو این دیدار هماهنگ بودند

وب سایت رسمی فوتبالی- دیدار تیم های فوتبال ذوب آهن ایران و النصر عربستان لغو شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از باشگاه ذوب آهن دیدار این تیم با النصر عربستان که قرار بود فردا( سه شنبه) در ورزشگاه کربلا برگزار شود لغو شد.

گویا AFC در نامه‌ای اعلام کرده است که این دیدار به خاطر مسائل امنیتی نباید برگزار شود. هنوز روزی برای برگزاری بازی مشخص نشده است.

سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در خصوص لغو دیدار تیمش برابر النصر عربستان گفت: متاسفانه نماینده AFC پیامی را در گروه مسابقات AFC گذاشته است که مسابقه لغو است. تعجب ما از این است که چرا تیم عربستانی از ریاض به سمت عراق حرکت نکرده است. اگر ساعت ۱۶:۲۰ دقیقه به وقت عراق این موضوع در گروه اعلام شده است پس چرا تیم عربستانی هنوز به سمت عراق نکرده بود؟ در حالی که پرواز آن ها ساعت ۱۴ بوده است و در زمان ارسال این پیام آن ها باید در شهر نجف حضور پیدا می کردند.

او ادامه داد: ما تمام سعی مان این است که این مسابقه ظرف ۵ روز آینده برگزار شود و این را از AFC درخواست می کنیم. از طرفی دنبال این هستیم که هزینه هایی که کردیم را به ما برگردانند. من حسم این است که این اتفاق یک موضوع هماهنگ شده بین فدراسیون فوتبال عراق و عربستان بوده است. متاسفانه اطلاع رسانی کامل به تیم ما نشد. باید از این به بعد دقت نظر بیشتری داشته باشیم. هفته گذشته بعد از این که به AFC نامه زدیم که کربلا شرایط برگزاری بازی ما و النصر را ندارد AFC به ما اعلام کرد که یک شرکت  تجاری که طرف قرارداد AFC است با این موضوع مخالفت کرده است. چطور در عرض یک هفته تغییر موضع داده‌اند؟ به نظر من این وسط یک اتفاقی افتاده است. اگر این موضوع دیروز به ما اعلام می شد ما به اینجا نمی آمدیم. عربستانی ها قبل از ما خبردار شده اند. این یک کار هماهنگ شده بین فدراسیون فوتبال عراق و عربستان بوده تا اعلام کنند اینجا امنیت نیست. ما امشب تمرین رسمی مان را انجام می دهیم و فیلم هایش را هم منتشر می کنیم تا نشان دهیم هیچ مشکلی از لحاظ امنیتی نبوده است.

7413