رسانه‌های عربستان: دیدار ذوب آهن - النصر لغو شد

رسانه‌های عربستان: دیدار ذوب آهن - النصر لغو شد

وبسایت رسمی فوتبالی- آخرین اخبار مربوط به دیدار ذوب آهن و النصر عربستان را در ادامه می خوانید.

به گزارش فوتبالی، کاروان تیم فوتبال ذوب آهن که ظهر امروز وارد شهر کربلا شد، پس از استقرار در هتل روتانا، عصر امروز و از ساعت ۱۹ در ورزشگاه کربلا آخرین تمرین خود را پیش از مصاف با النصر برگزار خواهد کرد.

همچنین از فرودگاه نجف خبر می‌رسد که هواپیمای تیم النصر هنوز در این شهر فرود نیامده و خبرهایی مبنی بر عدم پرواز این تیم به عراق هم مخابره شده است. برخی از رسانه های عربستانی امروز نوشتند که فدراسیون فوتبال عراق در مکاتبه با AFC خواستار عدم برگزاری این دیدار شده است.

مهدی رمضانی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل باشگاه ذوب آهن در این خصوص به خبرنگار فوتبالی گفت: عوامل برگزاری مسابقه، ناظرین و کوبل داوری مسابقه در هتل مستقر هستند و اگر AFC قرار بود بازی را برگزار نکند آن ها را به کربلا اعزام نمی‌کرد. با این حال در جلسه منیجر میتینگ امروز  این موضوع را بررسی خواهیم کرد، اما باشگاه ذوب آهن با تمام توان آماده برگزاری این دیدار است.

این در حالیست که پایگاه خبری GOAL و همچنین روزنامه الریاضیة عربستان اعلام کرده است که فدراسیون فوتبال عربستان نامه ای از AFC دریافت کرده که در آن اشاره شده بازی فردا شب ذوب آهن و النصر به شهری خارج از کشور عراق منتقل و این یعنی این بازی به زمانی دیگر موکول شده است.

همچنین روزنامه الریاضیة عربستانی مدعی شده که این تصمیم AFC با فشار فدراسیون فوتبال عراق و در پی اتفاقات بازی تیم های الزورا و ذوب آهن که در کربلا رخ داد اتخاذ شده است.




9697