عبدالله کرمی: مصدومیت سختی داشتم ولی به خداحافظی فکر نمی‌کردم/ عملکرد فولاد متوسط بود

عبدالله کرمی: مصدومیت سختی داشتم ولی به خداحافظی فکر نمی‌کردم/ عملکرد فولاد متوسط بود

وب سایت رسمی فوتبالی- به اعتقاد عبدالله کرمی، مدافع تیم فوتبال فولاد خوزستان عملکرد این تیم در فصلی که گذشت، متوسط بوده است.

به گزارش فوتبالی، عبدالله کرمی در گفت‌وگویی در مورد پایان لیگ و عملکرد فولاد خوزستان گفت: فولاد فصل پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشت. ما امسال با تغییرات مدیریتی مواجه شدیم و کادر فنی هم سه چهار بار تغییر کرد. همین تغییرات هم تأثیرگذار بود و نتوانستیم در حد انتظارمان نتیجه بگیریم. البته با توجه به تغییراتی که داشتیم، باید بگویم که عملکرد فولاد متوسط بود.

وی درباره مصدومیت‌هایش در فصل گذشته و اینکه حتی بحث خداحافظی او هم مطرح شده بود، تأکید کرد: من شرایط سختی را در فصل گذشته تجربه کردم، درست مثل وضعیتی که فولاد در لیگ سال قبل داشت. مصدومیت‌ها سخت و آزاردهنده بود، ولی به خداحافظی فکر نمی‌کردم. البته من زیاد اهل مصاحبه نیستم و همین موضوع هم باعث می‌شد که خبرهای مختلفی درباره‌ام مطرح شود. با گذشت زمان اما شرایطم بهتر شد و توانستم بازی کنم که خدا را شکر می‌کنم.

مدافع تیم فوتبال  فولاد خوزستان در پاسخ به این پرسش که چه تصمیمی برای فصل آینده خواهد گرفت، تصریح کرد: لیگ تازه تمام شده است و من هم دوست دارم به دور از حاشیه‌ها، استراحت کنم. به اندازه کافی فرصت دارم که تصمیم بگیرم.

7655