فلاح‌زاده: مشکلات مالی تأثیر مهمی روی نتایج ما داشت

فلاح‌زاده: مشکلات مالی تأثیر مهمی روی نتایج ما داشت

وبسایت رسمی فوتبالی- حامد فلاح‌زاده، دروازه‌بان تیم فوتبال سایپا تأکید کرد که برای فصل آینده چند پیشنهاد دارد، ولی اولویتش ادامه حضور در سایپاست.

به گزارش فوتبالی، حامد فلاح‌زاده درباره عملکرد سایپا در فصل گذشته گفت: ما در فصلی که گذشت با تغییراتی در کادر فنی و مدیریت باشگاه مواجه شدیم و مهم‌تر از همه این بود که مشکلات مالی داشتیم. با این اتفاقات و مشکلاتی که وجود داشت، نتایج خوبی گرفتیم. این درست است که دو فصل پیش سهمیه آسیا را گرفتیم و نتایج ما بسیار خوب بود، ولی آن زمان پرداختی‌ها بسیار منظم بود. امسال اما در مقاطع مختلف از فصل با مشکلات مالی مواجه بودیم و این موضوع تأثیر مستقیم و مهمی روی نتایج و عملکرد ما داشت.

وی ادامه داد: در فصل گذشته شرایط اقتصادی باشگاه مناسب نبود. معمولاً در تیم‌هایی که طرفدار ندارند 50 درصد عملکرد یک تیم به نظام مالی باشگاه ربط دارد، این در حالی است که پرداختی‌ها در فصل گذشته منظم نبود. وقتی پرداختی‌ها منظم باشد بازیکن خودش را بدهکار به تیم می‌داند و همیشه تلاش می‌کند تا بهترین عملکرد را داشته باشد، ولی وقتی پرداختی‌ها نامنظم باشد بازیکن خودش را طلبکار می‌داند.

دروازه‌بان تیم فوتبال سایپا همچنین خاطر نشان کرد: بازیکن وقتی می‌بیند موقع برد و باخت چیزی تغییر نمی‌کند طبیعتاً انگیزه‌اش را از دست می‌دهد و همین موضوع در نتیجه‌گیری تیم تأثیر منفی می‌گذارد. همین مسائل باعث شد تا در فصل گذشته نسبت به دو فصل پیش در نتیجه‌گیری دچار مشکل شویم.

فلاح‌زاده در پاسخ به این پرسش که آیا قصد دارد فصل آینده هم در سایپا بماند، تصریح کرد: در سال گذشته عملکرد خوبی داشتم و الان هم پیشنهاد دارم، ولی اهل بازارگرمی نیستم. من شش سال است که در سایپا هستم و اولویتم ماندن در این تیم است. امیدوارم با توجه به تغییرات مدیریتی در سایپا، مشکلات هم برطرف شود و باشگاه هم توسط کارخانه مورد حمایت قرار بگیرد. امیدوارم اتفاقات خوبی رخ دهد و همکاری ما ادامه داشته باشد.