جواد منافی: الان زمان افسوس خوردن نیست/پرسپولیس در جام حذفی هم قهرمان می شود

جواد منافی: الان زمان افسوس خوردن نیست/پرسپولیس در جام حذفی هم قهرمان می شود

وب سایت رسمی فوتبالی- پیشکسوت پرسپولیس برد احتمالی برابر السد را پیروزی می داند که می تواند مقدمه ای برای موفقیت سرخ ها برابر سپاهان در نیمه نهایی جام حذفی باشد.

به گزارش فوتبالی، جواد منافی چپ پای دهه های قبل پرسپولیس در گفتگو با فوتبالی با اشاره به اوضاع حال حاضر پرسپولیس گفت: بعد از قهرمانی تیم برانکو در لیگ برتر، فکر می کنم با پیروزی خوب در برابر السد می توان ناکامی در لیگ قهرمانان آسیا را کمرنگ کرد. 

این پیشکسوت پرسپولیس در ادامه افزود: واقعا حیف شد که تیم برانکو در مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا حضور ندارد. متاسفانه این اتفاق در حالی برای پرسپولیس رخ داد که با توجه به مهره هایی که در این فصل در اختیار پرسپولیس است، امکان موفقیت در مراحل بعدی وجود داشت. در فصل قبل که این تیم به فینال رسید با توجه به محرومیت از پنجره نقل و انتقالات دست برانکو به لحاظ بازیکن و مهره خیلی بسته بود اما امسال با توجه به این که در نیم فصل این محرومیت تمام شد، نفرات خوبی جذب شده بود و در کنار مهره های قبلی تیم خوبی تشکیل شده بود اما متاسفانه اشتباهات داوری و برخی بدشانسی ها دست به دست هم دادند تا پرسپولیس در مرحله گروهی حذف شود.

منافی در ادامه تصریح کرد: به هر حال الان زمان افسوس خوردن نیست و باید در فکر جبران مافات بود. پرسپولیس می تواند در فصل بعدی با برنامه و تدبیر بیشتری این تورنمنت را آغاز کرده و با قدرت بیشتری در فصل جدید در این رقابت ها حضور یابد. یکی از اصلی ترین مسائل می تواند تجهیز تیم برای فصل بعد باشد که خوشبختانه برانکو و باشگاه به خوبی به این موضوع واقف هستند.

منافی در ادامه در خصوص بازی برابر سپاهان در نیمه نهایی جام حذفی تصریح کرد: سپاهان تیم خوب و قدرتمندی است اما من بر این باور هستم که پرسپولیس می تواند این بازی را با موفقیت پشت سربگذارد و در نهایت علاوه بر لیگ در جام حذفی نیز قهرمانی به تیم برانکو برسد.

7655