رجب‌زاده: ذوب‌آهن هم می‌تواند مثل پرسپولیس فینالیست شود/ به دنبال مربیگری هستم

رجب‌زاده: ذوب‌آهن هم می‌تواند مثل پرسپولیس فینالیست شود/ به دنبال مربیگری هستم

وب سایت رسمی فوتبالی- کاپیتان اسبق تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: برای اینکه تیمی به فینال لیگ قهرمانان برسد نیاز به امکانات و شرایط ویژه‌ای دارد اما ذوب آهن هم مثل پرسپولیس می‌تواند فینالیست شود.

به گزارش فوتبالی، به نقل از فارس، مهدی رجب‌زاده در مورد دیدار روز سه‌شنبه ذوب‌آهن با النفت عربستان گفت: شاید بتوان به نوعی این بازی را تشریفاتی دانست. زیرا هر دو تیم صعود کردند و برای سرگروهی می‌جنگند. ذوب‌آهن اکنون تنها نماینده ایران در آسیاست و استقلال و پرسپولیس حذف شده‌اند. قطعا ذوب‌آهن تلاش می‌کند تا به عنوان سرگروه صعود کند تا در مرحله بعد کار راحت‌تری داشته باشد.

وی در مورد این‌که در صورت سرگروهی احتمالا با تیم الاتحاد عربستان، ذوب‌آهن باید بازی کند، گفت: به هر حال بازی با تیم‌های دوم جدول راحت‌تر از مسابقه دادن با صدر نشین گروه است و این مسئله از نظر روانی هم تأثیر مثبت روی بازیکنان دارد. قطعا ذوب‌آهن تلاش می‌کند که به عنوان صدرنشین به مرحله بعد برود.

کاپیتان اسبق تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در مورد بازگشت‌های رویایی این تیم مسابقات در آسیا گفت: ذوب‌آهن بعد از تغییر و تحولاتی که در کادر فنی‌اش انجام داد، ۸-۷ هفته طول کشید تا خودش را پیدا کند و در پلی‌آف لیگ قهرمانان ذوب‌آهن به وضعیت ایده‌آل رسید. قطعا این ذوب‌آهن می‌تواند شکل بهتری پیدا کند و به عنوان صدرنشین به مرحله بعدی هم برسد.

رجب‌زاده که خودش فینال لیگ قهرمانان را با ذوب‌آهن تجربه کرده در مورد این‌که آیا این تیم می‌تواند بازهم فنیالیست شود، اظهار داشت:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ صحبت در مورد فینال خیلی زود است و برای فینالیست شدن تیم باید برنامه‌ریزی و امکانات ویژه‌ای داشته باشد. از مسائل مالی خوبی برخوردار باشد و همچنین بازیکنان بین‌المللی باکیفیت در تیم حضور داشته باشند. درواقع خیلی از عوامل باید دست به دست هم بدهند تا یک تیم به فینال برسد که کار بسیار سختی است. البته فصل گذشته پرسپولیس در آسیا فینالیست شد؛ بنابراین فینال برای ذوب‌آهن هم غیرقابل دسترس نیست و می‌تواند به فینال برسد.

وی در مورد حضورش در عرصه مربیگری بعد از خداحافظی از دنیای فوتبال گفت: من در نیم فصل اول هم با تیم ذوب‌آهن به عنوان مربی حضور داشتم. مدرک B مربیگری را هم گرفته‌ام و می‌خواهم مدرک A را هم بگیرم و به امید خدا در عرصه مربیگری هم فعال باشم. در مربیگری هم مثل دوران بازیکنی‌ام می‌توانم حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشم.

7413