ریگی: تمدید قرارداد گل‌محمدی اتفاق خوبی بود/ اولویتم ماندن در پدیده است

ریگی: تمدید قرارداد گل‌محمدی اتفاق خوبی بود/ اولویتم ماندن در پدیده است

وب سایت رسمی فوتبالی- مسعود ریگی، هافبک تیم فوتبال پدیده شهر خودرو اعلام کرد که اولویتش برای فصل آینده ماندن در این تیم است.

مسعود ریگی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم با اشاره به عملکرد پدیده در فصل گذشته گفت: تیم ما در مجموع عملکرد خوبی داشت و فصل را هم به خوبی به پایان رساندیم. در نیم‌فصل اول با تفاضل گل دوم بودیم و البته در مقطعی هم به دلیل مشکلات مالی و جدایی چند بازیکن اُفت داشتیم. با این حال پدیده زمین نخورد و توانستیم دوباره اوج بگیریم. ما حتی می‌توانستیم امسال نایب قهرمان شویم، ولی در بازی با سپاهان بدشانسی آوردیم و در نهایت قسمت این بود که چهارم شویم.

وی با ابراز خرسندی از ماندن یحیی گل‌محمدی در پدیده خاطر نشان کرد: آقا یحیی تیم خوبی درست کرد و امسال عملکرد بسیار خوبی داشت. این طبیعی بود که آقای گل‌محمدی پیشنهاد ملی و باشگاهی داشته باشد، ولی او در پدیده ماند، چون این تیم را دوست دارد.  او تصمیم گرفت در تیمی که خودش درست کرده است، بماند. تمدید قرارداد آقایحیی اتفاق خوبی بود و امیدوارم پدیده در فصل آینده بهترین عملکرد را داشته باشد. البته قرارداد اکثر بازیکنان هم تمام شده است و باید دید باشگاه چه برنامه‌ای برای تمدید قراردادها خواهد داشت.

هافبک تیم فوتبال پدیده شهر خودرو درباره وضعیت خودش برای فصل آینده تصریح کرد: قرارداد من تمام شده است و هنوز هم صحبت جدی با باشگاه نداشته‌ام. البته باشگاه به تازگی قرارداد سرمربی تیم را تمدید کرده است و طبیعتاً جذب بازیکن جدید و تمدید قرارداد بازیکنان با تصمیم آقایحیی انجام می‌شود. من پدیده را دوست دارم و اولویتم ماندن در این تیم است.

7655