دروازه‌بان صنعت نفت: سرجیو به جوان‌های تیم ما اعتماد‌به‌نفس داد/ امیدوارم فصل آینده نتایج بهتری بگیریم

دروازه‌بان صنعت نفت: سرجیو به جوان‌های تیم ما اعتماد‌به‌نفس داد/ امیدوارم فصل آینده نتایج بهتری بگیریم

وب سایت رسمی فوتبالی- محمد دریس، دروازه‌بان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تأکید کرد که پائولو سرجیو در فصل گذشته اعتمادبه‌نفس بازیکنان جوان این تیم را بالا برده است.

به گزارش فوتبالی، محمد دریس در گفت‌وگویی با اشاره به آخرین بازی تیمش برابر سایپا که با برد قاطع صنعت نفت همراه شد، گفت: خوشحالم که آخرین بازی لیگ برتر را هم با برد پشت سر گذاشتیم و لیگ برتر برای ما با اتفاقی خوب تمام شد. از طرفی توانستیم روند صعودی در شش هفت بازی گذشته را هم ادامه دهیم و هواداران را خوشحال کنیم.

دروازه‌بان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در ادامه یادآور شد: ما امسال در خیلی از بازی‌ها مستحق گرفتن امتیاز بیشتری بودیم، ولی متأسفانه بدشانسی آوردیم. ما خیلی خوب فوتبال بازی کردیم و امیدوارم صنعت نفت در فصل آینده نتایج بهتری بگیرد تا هوادارانش را بیشتر خوشحال کند.

وی در ادامه درباره مهار ضربه پنالتی آرمان رمضانی، مهاجم سایپا آن هم در حالی بازی با تساوی بدون گل پیش می‌رفت، تأکید کرد: من در این بازی با تصمیم سرمربی به میدان رفتم و انگیزه زیادی هم داشتم. خوشحالم که پنالتی سایپا را گرفتم. اتفاقاً از نحوه ضربه زدن رمضانی هم آشنایی داشتم. امسال در بعضی از بازی‌ها به میدان رفتم و باید از زحمات کادر فنی هم تشکر کنم.

دریس در مورد کار کردن با پائولو سرجیو، مربی پرتغالی صنعت نفت عنوان کرد: سرجیو از لحاظ فنی مربی بسیار خوبی است که در تیم ما تأثیر مثبت خود را نشان داد. در ضمن او از لحاظ اخلاقی هم فوق‌العاده است و همه‌ی بازیکنان از کار کردن با این مربی لذت می‌برند. سرجیو در این فصل به بازیکنان جوان هم میدان داد. این مربی اعتمادبه‌نفس جوان‌های تیم را هم بالا برد تا آنها بتوانند خودشان را نشان دهند.

7655