بایرن 5 - 1 اینتراخت فرانکفورت؛ جام به صاحبش رسید!

بایرن 5 - 1 اینتراخت فرانکفورت؛ جام به صاحبش رسید!

سایت رسمی فوتبالی- بایرن مونیخ موفق شد با برتری 1-5 برابر فرانکفورت قهرمان بوندسلیگا شود.

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه بایرن در اواسط فصل امید چندانی به قهرمانی نداشت، اما تزلزل دورتموند باعث بازگشت آنها به صدر جدول شد و در نهایت شاگردان نیکو کوواچ با برتری برابر فرانکفورت برای هفتمین بار متوالی قهرمان بوندسلیگا شدند.

بازی با برتری بایرن مونیخ آغاز شد و این تیم در دقیقه 4 و روی پاس مولر و ضربه زمینی و تمام کننده کومان در محوطه جریمه به گل اول دست یافت.در دقیقه 7 و روی پاس لواندوفسکی، بایرن تا آستانه زدن گل دوم نیز پیش رفت اما ضربه گناربری با مهار خوب ترپ همراه شد. 

حملات بایرن ادامه یافت و در دقیقه 13 این بار لواندوفسکی با حرکتی انفرادی صاحب موقعیت شد اما سنگربان فرانکفورت باز هم عکس العمل نشان داد. 

در دقیقه 25 و روی ارسال مولر، کومان با ضربه سر دروازه فرانکفورت را تهدید کرد اما ضربه او راهی به دروازه نیافت. در ادامه ضربه تماشایی داوید آلابا باز هم با مهار تماشایی ترپ همراه شد. دقایقی بعد مولر در محوطه صاحب فرصت خوبی برای زدن گل دوم شد اما عدم حفظ تعادل باعث از دست رفتن موقعیت شد تا بایرن علیرغم از دست دادن فرصت های فراوان با برتری 0-1 راهی رختکن شود.

 

اما فرصت سوزی های بایرن در ابتدای نیمه دوم باعث شد فرانکفورت به گل تساوی دست یابد. روی ارسال کرنر، ضربه آبراهام به دیرک درولزه برخورد کرد و در ریباند هالر در مقابل دروازه توانست گل تساوی را به ثمر برساند.

بعد از دریافت گل بایرن سراپا حمله شد و در دقیقه 54 به گل دوم رسید. ضربه زمینی مولر توسط ترپ دفع شد و در ریباند آلابا موفق شد گل دوم را به ثمر برساند. اما این پایان کار نبود و در دقیقه 59 رناتو سانچس با یک حرکت انفرادی از سمت چپ و ضربه ای دقیق، زننده گل سوم بایرن مونیخ لقب گرفت.

در دقیقه 64 مولر در ریباند و مقابل دروازه فرصت خوبی برای گلزنی داشت اما ضربه او به بیرون رفت. در دقیقه 69 بایرن تا آستانه زدن گل چهارم نیز پیش رفت اما ضربه کیمیچ روی خط دروازه برگردانده شد.

در دقیقه 73 اما ریبری موفق شد با یک حرکت انفرادی و یک ضربه چیپ تماشایی گل چهارم بایرن مونیخ را نیز وارد دروازه فرانکفورت کند. اما در دقیقه 77 آرین روبن هم موفق به گلزنی شد. پاس به دهانه دروازه آلابا با ضربه تمام کننده ستاره هلندی همراه شد و او نیز به صف گلزنان بایرن اضافه شد.دقایقی بعد روبن تا آستانه زدن گل ششم نیز پیش رفت اما ضربه او با مهار دیدنی ترپ همراه شد تا در نهایت بایرن با برتری برابر فرانکفورت قهرمان بوندسلیگا شود.