واکنش تند زیدان: کاری که بخواهم انجام میدهم و اگر نتوانم، جدا می‌شوم!

واکنش تند زیدان: کاری که بخواهم انجام میدهم و اگر نتوانم، جدا می‌شوم!

سایت رسمی فوتبالی - زین الدین زیدان به هواداران اطمینان داد که تنها اوست که تصمیم می گیرد چه کسی در رئال مادرید حضور داشته باشد و اگر این اتفاق رخ ندهد از این جدا خواهد شد. 

به گزارش فوتبالی، در روزهای اخیر شایعات بسیاری مبنی بر تصمیم باشگاه در انتخاب تیبو کورتوا به عنوان دروازه بان شماره یک رئال مادرید به گوش می رسد. گفته می شود که باشگاه به کیلور ناواس اعتقادی ندارد و به او اعلام کرده که در پایان فصل از سانتیاگو برنابئو جدا خواهد شد. این در حالی است که به نظر می رسید زیدان علاقه بیشتری به حفظ ناواس در این تیم دارد. مربی فرانسوی امروز تایید کرد که با دروازه بان 32 ساله خود صحبت کرده اما درباره روند این بحث توضیح نداد. او در کنفرانس خبری خود پیش از دیدار روز یکشنبه رئال مادرید برابر رئال بتیس گفت: " آیا این بازی آخر ناواس است؟ من چنین فکری نمی کنم اما درباره فصل آینده نیز صحبت نخواهم کرد. شایعات زیادی درباره اتفاقات فصل آینده به راه افتاده اما من چیزی نمی گویم. هیچکس به من و کیلور نمی داند که صحبت ما درباره چه بوده است. "

زیدان در ادامه اضافه کرد: " فصل آینده مشخص خواهد شد که چه کسی به میدان می رود. این تصمیم من است. فکر می کند چه کسی هدایت تیم را بر عهده دارد. این به وضوح آب است، من مربی هستم. همیشه هرکاری بخواهم انجام می دهم و اگر نتوانم، جدا می شوم! این واضح است. درباره نقل و انتقالات افرادی در باشگاه حضور دارند و با هم همکاری می کنیم. اما درباره تیم، انتخاب ترکیب، نیمکت، فهرست همه چیز به من بستگی دارد. آنتوان گریزمان در رئال مادرید؟ من در این باره حرفی ندارم. لوکا یوویچ به رئال مادرید؟ در این باره نیز حرفی ندارم. آینده ایسکو؟ هیچ چیز نمی گویم. هیچ سوالی درباره بازی فردا ندارید؟ "

1070