مدیرعامل داماش: برای شرکت در فینال هنوز تصمیمی نگرفته‌ایم!/پدیده نفع دارد چرا بازی در مشهد است؟

مدیرعامل داماش: برای شرکت در فینال هنوز تصمیمی نگرفته‌ایم!/پدیده نفع دارد چرا بازی در مشهد است؟

وب سایت رسمی فوتبالی- مدیرعامل باشگاه داماش ایرانیان گفت: برای شرکت یا عدم شرکت در فینال جام‌حذفی تصمیمی نگرفته‌ایم و برای این مهم نیاز به کمی فرصت داریم.

به گزارش فوتبالی، محمدمهدی الطافی در گفت‌وگویی در خصوص اعتراض باشگاه داماش گیلانیان به برگزاری مسابقه فینال جام‌حذفی در شهر مشهد، گفت: از صبح امروز مدام در جلسه برای اعتراض به محل برگزاری فینال جام‌حذفی هستیم. تیم پدیده ذینفع است و سؤال ما این است که این بازی چرا در شهر مشهد برگزار می‌شود؟ پدیده به عنوان تیم چهارم لیگ این شانس را دارد که اگر سپاهان یا پرسپولیس قهرمان جام‌حذفی شدند سهمیه آسیایی را به دست بیاورد. بنابراین این مسابقه نباید در شهری که ذینفع است برگزار شود.

الطافی در ادامه گفت:‌اگر بازی را در تهران بگذارند ما راحت تر هستیم چرا که علاوه بر اینکه مسافت کمتری را طی می‌کنیم خیال‌مان هم راحت است که فقط هواداران پرسپولیس به ورزشگاه‌ آزادی می‌آیند، اما اگر در مشهد باشد ممکن است هم هواداران پرسپولیس و هم هواداران پدیده بر علیه ما باشند.

مدیرعامل باشگاه داماش گیلانیان در پاسخ به این سوال که آیا اعتراض‌شان را به صورت رسمی اعلام کرده‌اند گفت: بله، ما نامه اعتراض‌مان را به صورت رسمی به هیأت فوتبال دادیم و آنها نیز آن را در اختیار فدراسیون و سازمان لیگ قرار می‌دهند این اشتباه است که بازی در شهر مشهد برگزار شود.در پلی‌آف برای حضور در لیگ دسته اول سر ما را بریدند و ما دوست نداریم این اتفاق دوباره تکرار شود.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود تیم داماش گیلانیان نمی‌خواهد در فینال جام‌حذفی شرکت کند، گفت: هنوز منتظر هستیم که ببینیم شرایط چگونه می‌شود هم بازیکنان‌مان و هم هواداران‌مان از نظر روحی و روانی وضعیت خوبی ندارند. هنوز تصمیمی در مورد شرکت یا عدم شرکت در فینال جام‌حذفی نگرفته‌ایم نیاز به کمی فرصت داریم و ان‌شاءالله در این هفته تصمیم لازم را خواهیم گرفت.

7655