بایرامی: مسؤولین عامل اصلی سقوط سپیدرود هستند

بایرامی: مسؤولین عامل اصلی سقوط سپیدرود هستند

وب سایت رسمی فوتبالی- مهاجم تیم فوتبال سپیدرود رشت با اشاره به اینکه مسؤولین، عامل سقوط سپیدرود هستند، گفت: بابت سقوط به رقابت‌های لیگ دسته اول از هوادارانمان عذرخواهی کرده و بازیکنان 30 درصد در این سقوط مقصر هستند.

به گزارش فوتبالی، مهرداد بایرامی در گفت‌وگویی با اشاره به سقوط سپیدرود به لیگ دسته اول، اظهار کرد: بابت سقوط به لیگ یک از هوادارانمان و مردم رشت عذرخواهی می‌کنم، بازیکنان 30 درصد در این سقوط مقصر بوده و عامل اصلی سقوط، مسؤولین هستند.

وی با بیان اینکه در زمان امیدواری به بقا، مسؤولین از سپیدرود حمایت نکردند، خاطرنشان کرد: پس از کنار رفتن آقای کریمی از سپیدرود، بازیکنان تنها بوده و تنها 30 بازیکن به همراه هواداران در کنار سپیدرود بودند، نه خبری از مسؤولی در کنار تیم بود و نه امکانات اولیه نظیر تغذیه مناسبی داشتیم.

مهاجم تیم فوتبال سپیدرود رشت با تأکید بر عذرخواهی مجدد از مردم رشت، افزود: هفته گذشته پس از شکست مقابل نساجی مازندران، تمامی تقصیرها بر گردن بازیکنان افتاده و علیه‌مان شعار سر داده شد، درحالی‌که بازیکنان شرایط مناسبی در سپیدرود نداشتند و مسؤولین پشت این تیم را خالی کردند، بازیکنان سپیدرود تلاش خود را انجام دادند ولی برخی نخواستند که به این تیم کمک کنند.

 تیم فوتبال سپیدرود رشت با شکست دو بر یک مقابل استقلال تهران در هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر، پس از دو فصل حضور در سطح اول فوتبال کشورمان، به رقابت‌های لیگ دسته اول سقوط کرد.

7655