جهانبخش : انتظارم از خودم برای فصل اول در انگلیس بیشتر بود

جهانبخش : انتظارم از خودم برای فصل اول در انگلیس بیشتر بود

وبسایت رسمی فوتبالی- علیرضا جهانبخش می‌گوید او نتوانست فرم خوب خود را برای برایتون نشان دهد و اعتراف کرد که انتظار بیش از حد از خود داشته است.

به گزارش فوبالی و به نقل از برایتون ایندیپندنت، علیرضا جهانبخش، هافبک ایرانی در ابتدای فصل با ۱۷ میلیون پوند به تیم برایتون پیوست که گران‌ترین خرید تاریخ این باشگاه محسوب می‌شود ولی در زدن گل و ثبت پاس گل ناکام بود و فراز و نشیب‌های زیادی را سپری کرد.

مصدومیت از ناحیه همسترینگ و حضور در جام ملت‌های آسیا باعث شد که او سه ما را از دست بدهد ولی در ادامه به ترکیب تیمش رسید.

علیرضا جهانبخش ۲۵ ساله در ارزیابی خود از فصل اول حضورش در برایتون، اظهار کرد: من فکر می‌کنم که کمی فراز و نشیب وجود داشت. صادقانه بخواهم بگویم که این فراز و نشیب بود. در ابتدا تلاش می‌کردم خیلی زود خودم را به ترکیب اصلی تیم برسانم و بازی کنم. همان طور که همه می‌دانند من یک تعداد بازی انجام دادم و متأسفانه با مصدومیت روبه‌رو شدم و مدتی از ترکیب دور بودم و سپس به جام ملت‌های آسیا رفتم و نتوانستم برای تیمم بازی کنم. در ادامه رفته رفته به شرایط تیم عادت کردم و پیشرفت‌هایی نیز داشتم.

جهانبخش در بخش دیگری از صحبت‌هایش، اضافه کرد: لیگ برتر، لیگ بسیار با کیفیتی محسوب می‌شود. با لیگی که قبلاً بازی کردم خیلی فرق می‌کند. این فصل آن طور که انتظار داشتم برایم پیش نرفت. من از خودم انتظار بیش‌تری داشتم. امیدوارم که اردوی پیش فصل خوبی داشته باشم و بتوانم فصل آینده، فصل خوبی را رقم بزنم. چیزی که از خودم انتظار دارم و هم دیگران.

هافبک ایرانی تیم برایتون در بخش دیگری از اظهاراتش، بیان کرد: عادت کردن به شرایط جدید با فرهنگ مختلف و مواجه شدن با موقعیت جدید کار بسیار سختی بود که قبلاً به آن عادت نداشتم. در کل باید این را بگویم که از خودم رضایت نداشتم. هواداران و مردم هم همین نظر را دارند. من می ‌دانم به چه دلیل این جا هستم. دوست دارم که بازیکن مهمی برای باشگاهم باشم. چیزی که این فصل رخ نداد. فصل آینده باید تلاشم را دو چندان مضاعف کنم. حالا می ‌دانم که چقدر لیگ برتر سخت است و باید خودم را نشان دهم. من بهترین کیفیت خودم را ارائه نکردم به همین دلیل از این موضوع خوشحال نیستم چون می‌توانم بهتر از این‌ها برای تیمم ظاهر شوم. هر چه که بود این فصل به اتمام رسید و امیدوارم که فصل آینده جبران مافات کنم و عملکرد بهتری از خود به نمایش بگذارم.

برایتون در رده هفدهم لیگ برتر قرار گرفت و هم‌چنین به نیمه نهایی جام حذفی نیز راه یافت.

جهانبخش در پایان صحبت خود، اضافه کرد: ما فصل بدی از نظر تیمی نداشتیم. خودمان کار را سخت کردیم. در مقاطع زیادی از فصل در رده‌های یازدهم و دوازدهم قرار داشتیم ولی به یک‌باره دچار افت شدیم. از حالا باید برای فصل بعد برنامه‌ریزی کرد. فصل سختی پیش روی ما است. در حال حاضر من خودم در شرایطی قرار دارم که می‌توانم استراحت کوچکی کنم و با قدرت برای اردوی پیش فصل آماده شوم.

967