سیمونه اینتزاگی مربی یوونتوس می‌شود؟

سیمونه اینتزاگی مربی یوونتوس می‌شود؟

سایت رسمی فوتبالی – یوونتوس به دنبال یافتن جانشین ماسیمیلیانو آلگری است و موریسیو پوچتینو و سیمونه اینتزاگی محتمل‌ترین گزینه‌ها هستند.

یووه در بیانیه‌ای اعلام کرده که آلگری در این تیم نخواهد ماند و قرارداد او با توافق دوطرفه فسخ می‌شود. گفته می‌شود پاول ندود و فابیو پاراتیچی، مدیران یووه می‌خواهند آنتونیو کونته را برگرداند.

اما کونته مذاکرات پیشرفته‌ای با اینتر داشته است و آندره‌آ آنیلی، رییس یووه بر سر دعوایش با او در سال 2014 همچنان از او ناراحت است. آنیلی می‌خواهد یوونتوس فوتبال تهاجمی‌تر و بین‌المللی‌تری بازی کند و کونته را از این نظر نمی‌پسندد.

آمدن پپ گواردیولا و موریسیو پوچتینو کار دشواری است چون باشگاه‌های آنها اجازه رفتن را به این دو مربی نخواهند داد. دیدیه دشان هم در سری ب مربی یووه بود اما او هم با فرانسه قرارداد دارد و فدراسیون فوتبال فرانسه حاضر به جدایی او نیست.

به این ترتیب محتمل‌ترین گزینه برای یوونتوس سیمونه اینتزاگی است. او نتایج خوبی با لاتزیو گرفته و با این تیم فاتح سوپرجام ایتالیا و جام حذفی شده است.

اینتزاگی گفته بود که ناراحت است که لاتزیو در مواقع دشوار از او حمایت نکرده است، و احتمال جدایی‌اش در تابستان را رد نکرد.

8444