پایان خوش آقا مجید در شهید وطنی

پایان خوش آقا مجید در شهید وطنی

وب سایت رسمی فوتبالی- سرمربی با تجربه نساجی در پایان دیدار این تیم مقابل پیکان و با توجه به جداییش خداحافظی پر احساسی را با هواداران نساجی داشت. 

 به گزارش فوتبالی، تیم فوتبال نساجی مازندران لیگ هجدهم را درحالی به پایان برد که در آخرین روزهای آن دچارمشکلات حاشیه ای فراوانی شده بود و این حاشیه ها تا جایی رفته بود که حضور مجید جلالی سرمربی این تیم را هم روی نیمکت با شک و شبهه مواجه کرده بود .اما آنچه که مسلم بود جدایی آقا معلم فوتبال ایران از نساجی و شهر خسته بود.

هواداران پر شور نساجی که از همان روز اول رابطه خوبی را با مجید جلالی داشتند بعد از پایان بازی درمقابل پیکان که با پیروی دو بر صفر این تیم همراه شد برای او سنگ تمام گذاشتند و با او و کادر فنی اش وداعی احساسی را ترتیب دادند. آنها با خواندن یک بیانیه با صدایی بلند از وی به خاطر تمام زحماتش در این مدت تشکر کردند.

 جلالی که از نیم فصل به جمع نساجی چی ها اضافه شده بود در طی 15 دیداری که روی نیمکت نساجی نشست  4 برد، 8 تساوی و 3 باخت را در کارنامه اش به ثبت رساند تا  این تیم در پایان لیگ هجدم  با 36 امتیاز در جایگاه دهم جدول رده بندی قرار بگیرد و این در حالی بود که این تیم به هیچ خطر سقوط را در هفته پایانی حس نکرد.

شب گذشته ورزشگاه پیرشهید وطنی شبی پر از احساس را در حضور هوادارانش و مجید جلالی تجربه کرد به امید آنکه در فصل بعد بتوانند در رتبه بهتری قرار بگیرند .