مدافع سپاهان؛ گل زن ترین مدافع لیگ برتر

مدافع سپاهان؛ گل زن ترین مدافع لیگ برتر

وب سایت رسمی فوتبالی- عزت پورقاز عنوان گل زن ترین مدافع این فصل بازی های لیگ برتر را به خود اختصاص داد.  

به گزارش فوتبالی، عزت پورقاز در فصل جاری بازی ها 5 گل در لیگ برتر و یک گل در جام حذفی برای سپاهان به ثمر رساند که هیچ یک از این گل ها از روی نقطه پنالتی نبود. البته جورج ولسیانی مدافع تیم نساجی هم 5 گل برای این تیم در بازی های لیگ برتر به ثمر رساند که 3 گل از این 5 گل از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید. 

عزت که بعد از مصدومیت در دو فصل گذشته و در بازی با پرسپولیس شانس همراهی تیم ملی در جام جهانی و جام ملت ها را از دست داد این فصل گل های خود را در بازی با ذوب آهن، تراکتورسازی، پرسپولیس، نفت مسجد سلیمان و استقلال خوزستان به ثمر رساند. تک گل او در جام حذفی هم در بازی با شهرداری ماهشهر به ثمر رسید. سپاهان در بازی با ذوب آهن به برتری دو بر یک رسید که عزت پورقاز گل دوم و سه امتیازی را به ثمر رساند. در بازی با تراکتورسازی، سپاهان به نتیجه دو بر دو دست یافت که عزت زننده گل دوم تیمش بود. البته این گل او هم می توانست سه امتیازی شود که سپاهان در ثانیه های پایانی بازی گل مساوی را دریافت کرد. در بازی سپاهان – پرسپولیس دو تیم به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافتند. گل عزت در این بازی یکی از گل های زیبای این فصل از بازی ها بود. مدافع میانی تیم سپاهان در مسابقه ای که تیمش یک بر صفر نفت مسجد سلیمان را شکست داد گل سه امتیازی به ثمر رساند و اما در بازی های دیروز سپاهان دو بر صفر استقلال خوزستان را شکست داد و عزت زننده گل دوم در جریان بازی بود. در دیدار با شهرداری ماهشهر، تیم سپاهان به برتری سه – صفر رسید که مدافع میانی تیم سپاهان گل سوم را به نام خود ثبت کرد. یک پاس گل در بازی با فولاد به ساسان انصاری هم در کارنامه این فصل عزت پورقاز دیده می شود. مدافعی که به نظر می رسد در فصلی که هنوز برای سپاهان به پایان نرسیده است، یکی از بهترین فصل های دوران بازیگری خود را پشت سر گذاشته و هیچ بعید نیست با این کارنامه دوباره نگاه کادر فنی تیم ملی را متوجه خود کند. 

گفتنی است در کنار عزت پورقاز، جورج ولیسانی مدافع تیم نساجی هم 5 گل به ثمر رسانده که همان طور اشاره شد 3 گل از روی نقطه پنالتی بود. وریا غفوری مدافع تیم استقلال هم این فصل زننده 4 گل برای تیم استقلال در بازی های لیگ برتر بوده است.

4344