زادمهر: پرسپولیس باید تقویت شود/ وقت حضور در جام باشگاه‌های جهان است

زادمهر: پرسپولیس باید تقویت شود/ وقت حضور در جام باشگاه‌های جهان است

وب سایت رسمی فوتبالی-پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس برای فصل آینده باید در سه خط تقویت و ترمیم شود. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از مهر، محمد زادمهر درباره قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال ایران گفت: جا دارد به تمام هواداران و اعضای تیم پرسپولیس تبریک بگویم. این موفقیت حاصل کار جمعی است. روز گذشته فقط یک مرحله از فوتبال برای پرسپولیس تمام شد. الان باید تمرکز روی جام حذفی باشد. بازیکنان فکر نکنند کار تمام شده است. قطعاً با قهرمانی در جام حذفی ارزش کار و خوشحالی هواداران دو برابر خواهد شد.

وی درباره علل افت و خیز پرسپولیس در این فصل تاکید کرد: فشردگی مسابقات برای اکثر تیم ها وجود داشت و برای پرسپولیس یک مقدار بیشتر بود. باید بپذیریم این بخشی از فوتبال حرفه ای است. این فشردگی را به فال نیک می گیریم. امیدوارم سال آینده دوباره در آسیا بدرخشیم چون به واسطه چند سال حضور در لیگ قهرمانان یکسری اطلاعات به دست آوردیم و کم و کاستی تیم مشخص شد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه برای فصل آینده چه توصیه ای به برانکو و مسئولان باشگاه دارد، یادآور شد: باید بحث کارشناسی شود و بر اساس بودجه کار را جلو ببرند. پرسپولیس سال گذشته نایب قهرمان آسیا شد ولی امسال از این مسابقات کنار رفت. باید بررسی شود مشکلات چه بوده است و اگر نیاز است نفراتی به تیم اضافه شود. پرسپولیس باید در آسیا هم قهرمان شود و در جام باشگاه های جهان حضور یابد.

زادمهر درباره اینکه چه پست هایی از پرسپولیس نیاز به تقویت دارد؟ گفت: پرسپولیس باید در هر پست دو سه بازیکن داشته باشد تا فضای رقابتی ایجاد شود. به نظرم پرسپولیس در پست دفاع باید یکی دو بازیکن دیگر بگیرد تا اگر یکی از مدافعان مصدوم یا محروم شد به مشکل نخورد. خط هافبک و حمله هم نیاز به ترمیم و تقویت دارد و قطعاً برانکو بهترین تصمیم را می گیرد.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان در پاسخ به سئوالی مبنی بر احتمال بازگشت بازیکنان سابق پرسپولیس از جمله مهدی طارمی و وحید امیری اظهار کرد: این به نظر سرمربی تیم بستگی دارد و باید به آن احترام گذاشت. اگر سرمربی بخواهد هواداران هم باید حمایت کنند و به نظر او احترام بگذارند.

4344