معارفه پیراهن فصل جدید یونایتد با حضور دخئا وپوگبا!

معارفه پیراهن فصل جدید یونایتد با حضور دخئا وپوگبا!

سایت رسمی فوتبالی- باشگاه منچستریونایتد لباسهای طراحی شده برای فصل بعدش را به نمایش گذاشت و لباسهای شیاطین سرخ برای فصل 20-2019 بر تن پل پوگبا و داوید دخئا به نمایش درآمده است.

به گزارش فوتبالی،این اتفاق در شرایطی رخ داد که آینده پل پوگبا در رختکن منچستریونایتد بااما و اگرهایی روبروست و سران باشگاه رئال مادرید تمایل زیادی دارند تا او را به رختکن تیمشان ببرند. پوگبا یکی از بازیکنانی است که زیدان برای فصل جدید طلب کرده ولی حالا به عنوان یکی از ستاره های یونایتد، پیراهن فصل جدید این تیم را معرفی کرده است.


شرایط برای داوید دخئا نیز تقریبا به همین ترتیب است. در شرایطی که ادامه حضور او در اولدترافورد با تردیدهای زیادی روبروست و صحبتهای زیادی در مورد احتمال انتقال او به پاری سن ژرمن و پرکردن جای جانلوئیجی بوفون می رسد، او نیز یکی دیگر از مدلهای معرفی پیراهن فصل بعد شیاطین سرخ شده است.

پیراهن یونایتد یادآور پیراهن 20 فصل قبل این تیم است که با آن پیراهن به قهرمانی سه گانه (لیگ برتر،لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی انگلیس) رسیده بودند. 


لوگویی که روی این پیراهن طراحی شده، به نحوی بزرگداشت آن اتفاق تاریخی نیز هست و برروی آستینهای آن به دقایقی که گلهای تاریخی یونایتد در دقایق 1+90 و 3+90   به ثمر رسیده بود، اشاره شده است.


به علاوه تاریح قهرمانی یونایتد در اف ای کاپ مقابل نیوکاسل و بازی سرنوشت ساز این تیم درلیگ برتر مقابل تاتنهام هم در بخش پائینی پیراهن اشاره شده است.


6363